Hjælp!! Linux 7.10 lukker hele tiden alle programmer ned?

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Madsens90
IRC nickname: Madsens

Re: Hjælp!! Linux 7.10 lukker hele tiden alle programmer ned?

Indlæg af Madsens90 »

Tror muligvis også denne fejl har noget med mit problem at gøre, og den er begyndt at irriterer mig næsten lige så meget som den anden fejl med at lukke programmerne ned.

Det er sådan at skærmen pludselig går i sort, og kommer frem med nogle ting jeg skriver om lidt. Nogle gange går den så videre til Ubuntu Login lige 2 sekunder efter, og andre gange er jeg nødt til at genstarte når den går over på "sort skærm". :-/

Det der står: (Skrevet ned på papir for at blive gentaget, så undskyld evt. stavefejl)

* Starting anac(h)ronistic cron anacron [OK]
* Starting deffered execution sheduler atd [OK]
* Starting periodic command sheduler crond [OK]
* Enabling additional executable binary formats binfmt-support [OK]
* Checking battery state... [OK]
* Running local boot scripts (/etc/rc.local) [OK]
Madsens90

Indlæg af Madsens90 »

Tror muligvis også denne fejl har noget med mit problem at gøre, og den er begyndt at irriterer mig næsten lige så meget som den anden fejl med at lukke programmerne ned.

Det er sådan at skærmen pludselig går i sort, og kommer frem med nogle ting jeg skriver om lidt. Nogle gange går den så videre til Ubuntu Login lige 2 sekunder efter, og andre gange er jeg nødt til at genstarte når den går over på "sort skærm". :-/

Det der står: (Skrevet ned på papir for at blive gentaget, så undskyld evt. stavefejl)

* Starting anac(h)ronistic cron anacron [OK]
* Starting deffered execution sheduler atd [OK]
* Starting periodic command sheduler crond [OK]
* Enabling additional executable binary formats binfmt-support [OK]
* Checking battery state... [OK]
* Running local boot scripts (/etc/rc.local) [OK]
Madsens90

Indlæg af Madsens90 »

Hvad betyder det at terminalen skriver denne besked når Ubuntu selv lukker firefox ned, og jeg har åbnet firefox med terminalen:

Segmentation Fault

?? Noget der kan hjælpe måske?
Madsens90

Indlæg af Madsens90 »

Nu har jeg gjort endnu en opdagelse jeg vil mene der opklarer mine mange problemer og fejl.
Tror nemlig at det skyldes mine RAM, da jeg har sat nogle flere i på samme MHZ, dog er den "nye" RAM blok jeg har sat i på færre ram, og af et andet mærke. Men det system at have hjulpet en hel del på problemet.! Det er efterhånden mere og mere sjældent at den lukker et program ned. (Nu er det ca kun 1 gang hvert kvarter, hvor det før i tiden var hvert minut).

Så jeg vil mene jeg "desværre" må ud og købe mig nogle nye RAM, og at det ikke skyldes software fejl.