Hej.
Jeg er desværre begyndt at have diverse forskellige problemer.
Har ikke rigtig kunnet finde ud af hvornår problemerne opstår, men de opstår ALTID når jeg har min bærbar tændt.
Det første problem er, at lyden pludselig vælger at forsvinde, så er der ingen programmer der kan afspille lyd længere.
Det andet problem er, at på et tidspunkt, så kan jeg ikke længere åbne f.eks. Firefox, under systemovervågning kan jeg godt se, at processen åbner sig, men programmet bliver på intet tidspunkt synligt. Når dette problem opstår, kan jeg f.eks. heller ikke trykke på "log af/sluk/genstart" knappen. Ingen virkning har det.
Det tredje problem er, at nogen gange, så er de små videoer eller andet, som jeg nu vil afspille bare blå. Ligegyldigt om jeg bruger VLC, Mplayer eller et helt tredje program.
Nogen der har nogen idéer til nogen af disse problemer?
Det er lettere irriterende at man er tvunget til at genstarte hele tiden, før det hele fungerer igen.
Mvh
Robert.
Forskellige problemer
-
- Geografisk sted: Ulsted, Nordjylland
Re: Forskellige problemer
Hvilken bærbar har du?
Har du prøvet med en re-install, jeg vil vove at påstå at det nok vil være den nemmeste løsning (hvis det virker, selvfølgelig)
Har du prøvet med en re-install, jeg vil vove at påstå at det nok vil være den nemmeste løsning (hvis det virker, selvfølgelig)
Linux is user-friendly- it's just picky who its friends are.