Logitech G5

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
metheon
IRC nickname: metheon

Logitech G5

Indlæg af metheon »

Jeg har en logitech G5 mus. Den fungere helt fint med ubuntu's standard indstillinger for scrollhjul og de to almindelige knapper. Jeg kan dog hverken få min thumb button eller de tre klik funktioner på scrollhjulet til at virke (altså, tryk hjulet ned eller sidelæns).

Jeg tror jeg har prøvet omkring 10 forskellige guides på internettet nu for at få G5 til at virke. Det drejer sig hovedsageligt om at ændre i xorg.conf filen. Jeg har fx prøvet at skifte standard driveren ud med 'evdev', eller angive ButtonMapping osv. Uanset hvad jeg prøver så er resultatet altid det samme, nemlig at jeg efter at have genstartet x så fungere musen ikke længere, overhovedet.

Jeg har desuden prøvet at installere 'btnx' men den ville heller ikke registrere min thumb button under testen.

Jeg er ret ligeglad med de tre ekstra funktioner på scrollhjulet hvis bare jeg kan få min thumb button til at virke som back knap i nautilus/firefox.

Alle råd er værdsat :)
PKO

Re: Logitech G5

Indlæg af PKO »

Mvh Kraków

Guides Ubuntu
Programmer -> Tilbehør -> Terminal
metheon

Indlæg af metheon »

Jep den prøvede jeg i går, samme resultat med at musen ikke virker efter genstart af x.
metheon

Indlæg af metheon »

Jeg vil blive virkelig glad hvis nogen kan hjælpe med det her? :)
Wikzo
Geografisk sted: Århus N

Indlæg af Wikzo »

Står med samme problem ...
Billede