ASUS GeForce 8600 256 MB og en AMD Athlon 64 X2 4000+. Der er køler på grafikkortet.
- PSU'en er den, der fulgte med mit shg kabinet så jeg har lidt på fornemmelsen, at den skal skiftes ud med en 550 Watts Corsair hehe.
- Nu har jeg lige installeret den nye driver til nVidia. Skriver hvis det crasher.
Lige noget andet mht. crash. Min bærbar kører af h t med Ubuntu. Selv med ingen effekter. Når jeg ser en film kan den køre i et kvarter og så hakker lyden og så virker mine USB-porte ikke. Den overopheder også konstant. Det første problem, kan det være pga. driveren til mit ATi onboard grafikkort? Har lige installeret driver via EnvyNG.
Random crash ubuntu 8.04
-
Re: Random crash ubuntu 8.04
Når en tråd er løst så marker den løst
-
Hej
Hvilket mærke og model?
Onboard grafikkort er som regel noget skidt hvis det indebærer delt hukommelse. Udover dette er afkodning af film og musik krævende.
Hvilket mærke og model?
Onboard grafikkort er som regel noget skidt hvis det indebærer delt hukommelse. Udover dette er afkodning af film og musik krævende.
-
Som jeg skrev i PB, så crasher Amarok nu. Jeg fulgte din guide efter jeg installerede driver og FP 10, genstartede hele computeren og nu kan jeg kun høre musik fra Flash videoer og ikke fra Amarok, da det helt crasher.
[EDIT:]
Nu gad computeren heller ikke, at genstarte efter Amarok crashede.
- Fujitsu-Siemens Amilo L1310G
CPU: Intel Celeron M 1,66 GHz
Grafikkort: ATi 200X Express 64 MB
Harddisk: 80 GB
RAM: 512 MB
[EDIT:]
Nu gad computeren heller ikke, at genstarte efter Amarok crashede.
- Fujitsu-Siemens Amilo L1310G
CPU: Intel Celeron M 1,66 GHz
Grafikkort: ATi 200X Express 64 MB
Harddisk: 80 GB
RAM: 512 MB
-
Hej,
jeg har i pulseaudio under outputplugin under Engine i Amarok.
Jeg har installeret en Engelsk version. Det bør virke.
jeg har i pulseaudio under outputplugin under Engine i Amarok.
Jeg har installeret en Engelsk version. Det bør virke.
-
Og nu overophedede min bærbar. Det går godt i aften:P
- Hvad har du skrevet i skrevet u pulseaudio?
- Hvad har du skrevet i skrevet u pulseaudio?
-
PKO skrev:Hej,
Du behøver ikke at gøre andet end afvikle Envyng. Det finder selvud af at afinstallere gamle.
For Flash 10 Beta 2
Download http://download.macromedia.com/pub/labs ... 208.tar.gz og pak ud.
I terminalKode: Vælg alt
Sudo ~/flashplayer-installer
Indsæt dit eget stinavn til filen.
Hej
Jeg har ligende problem, jeg sidder og ser klips på Youtube (på FF3) og har pidgin åben, og efter et lille stykke tid, så forsvinder lyden helt og jeg kan kun genstarte ved at CTRL+ALT+F7 og skrive reboot.
Så jeg ville prøve den oven nævnte, men når jeg prøver at installere flash player siger den at jeg skal indtaste stien til installations folderen på FF3, men jeg har som en gal skrevet alle mulige stier og den godkender ikke en af dem. Min FF var installeret fra Ubuntu cden, så i Mozilla folderen var der ingen filer,men fandt dem i firefox-3.0 mappen, men den godkender den heller ikke.
stien jeg taster ind er usr/lib/firefox-3.0 (terminalen tilføjer selv Home/brugernavn/)
Hvad gør jeg forkert?