Troels skrev:Jeg har også fået mit op og køre - dog ikke lige ved hjælp af den guide.
Nu er jeg jo vant til AWN. Er det muligt at få den til både at agere som launcher og taskbar?
Og kan man få den til altid at være øverst, altså at maksimerede vinduer bare stopper, når den begynder?
Jep og meget mer'. Leg lidt med configurationerne. Dog vil jeg anbefalde at bruge SVN (subversion) da det er det nyeste af det nyeste (kan være ustabil). Men så har man fået det hele med.
Til dem der vil lege med Kiba-dock. Compiz er påkrævet, da kiba dock bruger compiz.
Hvordan er det helt præcist du fortæller den: vær både taskbar og launcher. jeg har nemlig bygget den fra en anden source, så jeg er ikke helt sikker på om jeg har fået alle plugins med. Lige i øjeblikket fungerer den nemlig kun som launcher
Den burde være der, når du høre klikker på den og vælg "kiba settings". Under "taskbar", sæt fluebenet, så har du taskbar. Du kan også have flere kiba-docks hvis du lyster.
Jeg har placeret den øverst på min skærm. Det resulterer dog i, at min browser (og andre ting) ikke fylder skærmen helt ud foroven. Det er vel næppe meningen?
Når jeg placerer en seperator i docken, forsvinder den ved genstart. Har andre oplevet dét?
Schindler skrev:...Og så har jeg lige yderligere fundet ud af, at docken lukker umotiveret, når jeg roder rundt inde i indstillingerne. Har andre oplevet dette?
Ja, en gang imellem. Men den er også rimelig ny og man bruger development version af kiba, så der vil være gliches her og der. Men prøv at updatere den en gang om måneden, det kan være så de retter fejlen (og måske introducere nogen nye ).
Check i indstilling "Dock" om den er sat til "below" eller "above".
Nu er det muligt, jeg stiller et dumt spørgsmål. Men hvordan ændrer jeg udseendet på kiba-dock? Jeg er lidt træt af standard-layoutet, og leder efter noget mere fancy. Findes der ikke nogle themes et sted??
Og hvordan opdaterer man docken, som skrevet ovenfor er en god ide?