Hej,
Jeg har netop hentet og installeret Lightning som udvidelse til Thunderbird. Umiddelbart er Lightning på engelsk, selvom jeg har dansk som standardsprog, og selvom Thunderbird er på dansk.
Hvordan kan jeg mon få det på dansk...?
På forhånd tak.
Lightning på dansk
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
-
Re: Lightning på dansk
Det er ser rigtigt ud. Har både hentet fra dit link og fra Mozilladanmarks hjemmeside. Sproget er naturligvis anderledes, desværre er interfacet det også. I den engelske udgave kan jeg skifte mellem de to applikationer, uden at de behøver at overlappe hinanden. Som det er nu med den danske, er der en grå bar til venstre, når jeg er ved mail - Hvor der måske skulle være en kalender-del, men hvor der ikke er noget andet end en grå bar nu.
Har andre oplevet noget tilsvarende?
Har andre oplevet noget tilsvarende?
-
- Geografisk sted: Valby
Jeg hentede vist bare lightning fra Thunderbirds hjemmeside. Og det fungerer glimrende. Også på dansk.
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
IBM Thinkpad R50
-
Hmm, det ser ud til, at det er et problem, der opstår, når jeg installerer LIghtning 0.8. Den version, man kan finde i "Tilføj/fjern programmer" i Ubuntu, er 0.7, og deri oplever jeg ikke problemmet.
Nogen bud på, hvordan problemet kan løses?
Nogen bud på, hvordan problemet kan løses?
-
Nærmere undersøgelse viser, at når jeg henter Ligtning fra nettet (også version 0.7), opstår problemet. Når jeg derimod installerer (den engelsk) version fra "Tilføj/fjern programmer" i Ubuntu, opstår problemet ikke.
Hvad kan det mon betyde...?
Hvad kan det mon betyde...?
-
Kan man ikke installere den danske udgave af Lightning (og 0.8-udgaven) vha. pakkehåndtering i Ubuntu? Har søgt i Synaptic, og der synes jeg kun, at der ligger 0.7-udgaven.
Kan man lave tricks, så det alligevel lader sig gøre? Det virker til, at den eksterne download og installation af det giver problemet...
På forhånd tak.
Kan man lave tricks, så det alligevel lader sig gøre? Det virker til, at den eksterne download og installation af det giver problemet...
På forhånd tak.
-
Problem løst:
Jf. denne forumtråd:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... f14debbdaf
Skulle jeg installere libstdc++5 i Synaptic - Hvorefter det virker! Perfekt:-)
Jf. denne forumtråd:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... f14debbdaf
Skulle jeg installere libstdc++5 i Synaptic - Hvorefter det virker! Perfekt:-)