Måske ved den første. Jeg tror ikke, at jeg fik en reaktion, hvis jeg husker rigtig. Jeg tror ikke, at den kom med de protester, som den gjorde før. Jeg var for træt i hovedet til sidst, så jeg fik ikke taget billeder.
Ved dist-upgrade lignede det, dét samme den skrev tidligere.
Noget har det dog gjort, for da jeg nu her i dag, gik ind i den øverste recovery, så stod der øverst henover resume genoptag normal opstart OK (med grønt) Started Daily apt upgrade and clean activities.
Så ventede jeg lige et øjeblik for, at se om der skete mere. Det gjorde der ikke så trykkede jeg Enter, men så fik jeg bare sort skærm.
Så slukkede jeg og tændte for den igen og gik ind i roden og skrev reboot. Det hjalp ikke, den kan stadigvæk ikke starte op, den skifter mellem sort skærm og skærmen med computer koder ligesom før.
Skulle jeg ikke have tastet Enter, har jeg forstyrret den i mens, den var igang med Daily update og cleaning?
Indlæser pakkelisterne... Færdig Opbygger afhængighedstræ Læser tilstandsoplysninger... Færdig ubuntu-desktop er allerede den nyeste version (1.417.5). 0 opgraderes 0 nyinstalleres 0 afinstalleres 31 opgraderes ikke
opgradere 31 nyinstallere 5 afinstallere 0 opgraderes ikke 0
198 MB skal hentes fra arkiverne. Efter denne handling vil 352 MB yderligere diskplads være brugt.
Men når jeg taster ja til om jeg vil forsætte, så får jeg de samme fejlmeddelser, som jeg har fået før. Den kan ikke omsætte security.Ubuntu.com E: kunne ikke hente nogen af arkiverne Prøv evt. at køre apt-get update eller --fix-missing.
1gladubuntubruger skrev:kunne ikke omsætte navnet security.Ubuntu.com
Dette betyder normalt at du ikke er på nettet
Hvis ikke vi kan få maskinen på nettet er jeg bange for vi ikke kommer videre denne vej og må vendte til du får en USB som vi kan starte computeren fra.
1gladubuntubruger skrev:Nå, for søren. Jeg havde ellers forbundet den med kabel til routeren.
Ja det er nok også det bedste du kunne gøre. Jeg er ikke selv nok inde i netværk til at kunne stable det på bende når computeren ikke har det så godt i det hele taget. Så jeg ville nok selv have tyet til at USB her.
Beklager, men godt kæmpet
Du skriver bare her inde når du har USB'en så ser vi på om vi kan genoprette systemet med den uden at slette alt indholdet fra maskinen sådan at du ikke skal starte forfra og have fat i dit backup.
Jeg synes at det er sjovt og meget lærerigt, samtidig med at jeg er grædefærdig ved tanken om, at miste mine 20 år gamle billeder og diverse dokumenter.
1gladubuntubruger skrev:Jeg synes at det er sjovt og meget lærerigt, samtidig med at jeg er grædefærdig ved tanken om, at miste mine 20 år gamle billeder og diverse dokumenter.