AJenbo skrev:marie@idiomatic skrev:har en leveringstid på 1-3 hverdage
Jeg ville lige kontakte dem og få dem til at bekræfte det da de skriver 29 januar for en 5800X i løs salg.
Ups, det havde jeg ikke set. Ja, jeg ringer til dem i morgen formiddag og spørger dem om en masse ting, heriblandt så også dette Hvis de ikke har den på lager, kan det også være jeg bare skal løbe tilbage til MM-Vision alligevel.
AJenbo skrev:marie@idiomatic skrev:... BIOS'en for at jeg kunne installere Linux, og når det var ændret, kunne de to diske ikke fungere som én.
Det er nok et Windows baseret software raid der har været I BIOS. Linux har også denne funtionalitet, den skal blot sættes op i Linux og ikke i BIOS. Hvis du væger at sætte disken op med LUKS når du installere skulle de være nogenlunde let at tilføje en disk mere til volumen på et senere tidspunkt.marie@idiomatic skrev:Føniks giver to 2 TB SSD at vælge imellem. Er de mon lige fine begge to?
Nej, den dyre er den hurtige (PCIe frem for SATA)
OK. Men er vi enige om at jeg får den hurtigste løsning hvis jeg vælger en 2 TB SSD frem for fx 1 TB SSD + 1 TB HDD - uanset om jeg vælger SATA eller PCIe?
Under alle omstændigheder er jeg fristet til at gøre det for enkelhedens skyld, for dét med LUKS kender jeg intet til, og så ville jeg bare få brug for en masse hjælp igen.
AJenbo skrev:Tja, det får de jo løn for
Ja. Jeg stoler bare mere på jer.