Jeg har omsider fået min WPA wlan op at køre under 7.04. Men jeg bliver nødt til manuelt at forbinde til mit netværk efter hver boot.
Kan nogen hjælpe mig med at gøre det automatisk?
Mvh Peter
Connect WPA under opstart
-
- Geografisk sted: Årslev // Odense
Det er det allerede lavet en guide til.
Se her: http://www.ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=99
Se her: http://www.ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=99
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
Og den guide er lige blevet opdateret
Enjoy - husk at komme med feedback hvis der går noget galt med den, så jeg kan få det rettet
Enjoy - husk at komme med feedback hvis der går noget galt med den, så jeg kan få det rettet
-
- Geografisk sted: Årslev // Odense
Tak! Det er dog ikke kun det med key chainring der generer mig. Efter hver boot skal jeg manuelt ve-klikke på netværksikonet i hø hjørne, oprette nyt trådløst netværk, skrive SSID, vælge WPA-personal og til sidst password. Hvordan får jeg det sat automatisk op? Mit wlan kører på et Linksys WPG54C PCMCIA-kort.
/Peter
/Peter
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
pkjacobsen skrev:Tak! Det er dog ikke kun det med key chainring der generer mig. Efter hver boot skal jeg manuelt ve-klikke på netværksikonet i hø hjørne, oprette nyt trådløst netværk, skrive SSID, vælge WPA-personal og til sidst password. Hvordan får jeg det sat automatisk op? Mit wlan kører på et Linksys WPG54C PCMCIA-kort.
/Peter
Det burde den godt nok huske det der... Prøvet at gen-installere network-manager i Synaptic?
-
Re: Connect WPA under opstart
Jeg har det samme problem med ubuntu 8.04 på en Acer Travelmate 2480
Blev ellers lige så glad da WiFI virkede out-of-the-box, men det er ikke fikst at skulle ind i network og taste nyt kodeord for at genstarte det.
Jeg har prøvet at reinstallere network-manager, men det gør ingen forskel.
Blev ellers lige så glad da WiFI virkede out-of-the-box, men det er ikke fikst at skulle ind i network og taste nyt kodeord for at genstarte det.
Jeg har prøvet at reinstallere network-manager, men det gør ingen forskel.