Er der en måde man kan få default-panelet tilbage igen?
Kom ved et fejlklik til at slette netværksmonitoren og jeg synes den man selv kan sætte ind er noget så grim..
Panel problem...
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
Panel problem...
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
- Geografisk sted: Århus N
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Panel problem...
og hvis du gerne vil have lidt pænere iconer , så gå ind i synaptic pakkehåndtering og hent :
gnome-accessibility-themes-extras
det giver også flere valgmuligheder for mapper og temaer
gnome-accessibility-themes-extras
det giver også flere valgmuligheder for mapper og temaer
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
Nu fulgte jeg guiden der og det eneste der skete var at min eneste eksisterende panel forsvandt. Nyt problem:
Jeg står nu uden panel, men når jeg skriver "gnome-panel" i terminalen, så får jeg at vide at der allerede kører et panel...
Hjælp?!
EDIT!!!:
Problem løst! Der skulle bare en reboot til
Jeg står nu uden panel, men når jeg skriver "gnome-panel" i terminalen, så får jeg at vide at der allerede kører et panel...
Hjælp?!
EDIT!!!:
Problem løst! Der skulle bare en reboot til
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
-
- Geografisk sted: Århus N
Du behøver ikke engang at reboote. Bare tryk Ctrl+Alt+Backspace, og du logges ud. Når du logger ind igen, bør alt være som normalt