Du kan skrælle linket ned til: https://itsfoss.com/things-installing-ubuntu-17-10/ (altså slette det der kommer efter "?"), for at undgå web site tracking (utm_source=newsletter og mere af dem som begynder med "utm_"
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Opgraderet - Har været på Artful Aardvark siden den meget tidlige alpha - Har nu indstillet systemet til Bionic Beaver så hvis du har lyst kan du komme med allerede nu.
Det er kun hver andet år at der kommer en LTS, 16.04 er den nuværende 18.04 bliver den næste. Installere du 17.04 men ikke 17.10 ender du med at have 3 måneder uden understøttelse før 18.04 udkommer
AJenbo skrev:Det er kun hver andet år at der kommer en LTS, 16.04 er den nuværende 18.04 bliver den næste. Installere du 17.04 men ikke 17.10 ender du med at have 3 måneder uden understøttelse før 18.04 udkommer
Nåå, så venter jeg til sidste øjeblik. Eller springer på 18.04 før den er godkendt.
Jeg har ikke et sekund fortrudt, at have opgraderet til 17.10, selv om det er et andet skrivebordsmiljø. Det fungerer bare fremragende og er lynhurtigt Og med et par tricks er det næsten, som 17.04