KristianDK skrev:Jeg står fast ved én ting, Microsoft har lavet få gode programmer, Office er det bedste, det slår altså OpenOffice med flere længder (på nogle punkter). Specielt ordbogen og MathEquator.
- Jeg har set screenshots af Office på Ubuntu - så vi må bare have fundet ud af hvordan de gør
KristianDK skrev:Jeg står fast ved én ting, Microsoft har lavet få gode programmer, Office er det bedste, det slår altså OpenOffice med flere længder (på nogle punkter). Specielt ordbogen og MathEquator.
- Jeg har set screenshots af Office på Ubuntu - så vi må bare have fundet ud af hvordan de gør
frolle skrev:Jeg kan hverken få CrossOver eller Wine til at virke. Jeg får præcis samme fejlkode, så bare hold pungen i bukserne.
Nu ikke så fræk !
Det er sku' typisk Men, er er ikke andet for end at have fat i nogle hardcore linux geeks, jeg vil forsøge at få fat i nogle - jeg vender tilbage, hvis jeg løser problemet
Er glad for alle de gode bud, håber virkelig der findes noget.. Kunne være super fedt at kunne bruge ubuntu noget mere!!
Hvis jeg kan lave ordentligt formler i ubuntu, kommer jeg til at bruge ubuntu 97% af min skole tid..