debian 8 64bit
Når man indstallerer debian 8 er file manageren pcmanfm. Hvordan kan man indstille systemet til at bruge nautilus? Tak.
debian 8 hvordan instille til at bruge nautilus?
-
- Forfatter
- Geografisk sted: Christianshavn
Re: debian 8 hvordan instille til at bruge nautilus?
Afhænger af skrivebordet. Jeg bruger Debian 8 med Gnome skrivebord - http://tyge.sslug.dk/remix/debianjessiedk/
Mon ikke du bruger xfce eller lxde skrivebord? Hvis du installerer gnome desktoppen (apt-get install task-gnome-desktop task-danish task-danish-desktop) burde du være der efter logout/login.
Mon ikke du bruger xfce eller lxde skrivebord? Hvis du installerer gnome desktoppen (apt-get install task-gnome-desktop task-danish task-danish-desktop) burde du være der efter logout/login.
Claus Gårde Henriksen / Jeg bruger ikke Ubuntu / Debian Stable 12
-
- Geografisk sted: Rudkøbing
Ved ikke om muligheden er i Debian, men prøv
Kode: Vælg alt
exo-preferred-applications
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.
Manjaro på hjemmerullet pc.
Tak for svar.
Hvis jeg starter debian 8 med gnome eller gnome classic, klikker på places og about, oplyses at file manager er pcmanfm. Hvilket jeg vil ændre til nautilus.
Hvis jeg starter debian 8 med gnome eller gnome classic, klikker på places og about, oplyses at file manager er pcmanfm. Hvilket jeg vil ændre til nautilus.
Afinstallerede pcmanfm med complete removal i synaptic package manager. Restart computer.