Hej, jeg mangler en opsætningsvejledning på comportene i Virtiual box til ubuntu 15.10, så jeg kan benytte win 7 Ultimate.
Er Der en som kan hjælpe mig, tak og god Søndag.
Mvh ib
Com port 1
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Com port 1
Skal du kunne benytte fysiske com-port fra din virtuelle Windows installation? Jeg tror ikke ligefrem Windows Ultimate kræver at man har en com-port.
-
- Admin
-
- Geografisk sted: 9310 Vodskov
Hej.
Ja jeg skal bruge en fysisk com port til at styre mine antenner ,der holder retningen mod satellitterne, der er i Satpc32, som er instaleret i win XP eller et andet Win program, et lille program der fortæller styreboxen hvordan motorerne skal dreje.
Satpc32 virker fint nå det bruges direkte i Windows.
MVH fra ib og tak for vejledningen.
Jeg har i mange år forsøgt at forstå Ubuntu, det er ved at komme, årsagen er nok at jeg ikke er så meget på arbejde, min alder er 77, men har stadig lidt kørende.
Ja jeg skal bruge en fysisk com port til at styre mine antenner ,der holder retningen mod satellitterne, der er i Satpc32, som er instaleret i win XP eller et andet Win program, et lille program der fortæller styreboxen hvordan motorerne skal dreje.
Satpc32 virker fint nå det bruges direkte i Windows.
MVH fra ib og tak for vejledningen.
Jeg har i mange år forsøgt at forstå Ubuntu, det er ved at komme, årsagen er nok at jeg ikke er så meget på arbejde, min alder er 77, men har stadig lidt kørende.
-
- Admin
Ok, jeg håber guiden jeg linkede til kan hjælpe, ellers er det måske også muligt at bruge Wine og så køre programmet direkte i Ubuntu.