Jeg kan se at i firefox viser den ubuntudanmark forbindelse som usikker i forum. Dette medfører blandt andet at jeg ikke kan se brugeravatar. Jeg kan se at det er kun forumet som giver en grå hængelås og en gul advarselstrekant i adressefeltet. Er det nogen måde at løse dette fra forummets side eller fra min side. Jeg får ingen muligheder at forandre det, kun at læse om det.
A grey lock with an orange triangle indicates that Firefox is not blocking insecure passive content. Attackers may be able to manipulate parts of the page, for example, by displaying misleading or inappropriate content, but they shouldn’t be able to steal your personal data from the site.
Er det nogen som har et godt råd til hvordan jeg skal forholde mig til det?
AJenbo skrev:Andre aktive brugere der meget gerne må opdatere deres avatar er følgende: Ivan Stra Kurt Christensen Simon Justesen
Vil det også sige, at selv om jeg har opdateret min avatar, men om en af disse omtalte brugere er inde på en tråd på forummet, så vil forbindelsen være usikker?
Ja, de vil dog ikke kunne se hvad der forgår på siden, så det er lidt forkert at sige at forbindelsen er usikker pga af det. Vi har dog en plan for at fjerne alle externe avartar inden for nogle ugers tid.