AJenbo skrev:februardrengen skrev:AJenbo skrev:@Lath, det er mig der ikke har taget hensyn til mellemrum da jeg var på min mobil da jeg blot kopierede siten. Det er også programøren der har bestemt mappenavnet, så det er bestemt noget de har taget hensyn til. Desuden melder den ikke fejl omkring det.
@februardrengen Lad endelig være med at omdøbe mappen, så bliver steam blot forvieret og begynder at hente spillet igen, i bedste fald.
Her er en tilrettet kommando der tagerhensyn for mellemrum:
Kode: Vælg alt
/home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7\ Days\ To\ Die/7DaysToDie.x86
@lath + @Jenbo: Jeg er nok lidt lost nu... hvis jeg tolker jer rigtigt så vil i ha mig til at køre ovenstående kommando i terminalen.. mens jeg offline/online fra Steam ???
det er ikke nødvendigt at du gå offline
Her output fra terminalen ved kørsel af ovenstående sti:
"tommy@tommy-MS-7817:~$ /home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7\ Days\ To\ Die/7DaysToDie.x86
Found path: /home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7 Days To Die/7DaysToDie.x86
Mono path[0] = '/home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7 Days To Die/7DaysToDie_Data/Managed'
Mono path[1] = '/home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7 Days To Die/7DaysToDie_Data/Mono'
Mono config path = '/home/tommy/.local/share/Steam/steamapps/common/7 Days To Die/7DaysToDie_Data/Mono/etc'
displaymanager : xrandr version warning. 1.4
client has 4 screens
displaymanager screen (0)(VGA-0): 1680 x 1050
Using libudev for joystick management
Importing game controller configs
Afbrudt (SIGABRT) (smed kerne)
tommy@tommy-MS-7817:~$ "