Hej jeg har lige installeret ubuntu og hver gang jeg starter op får jeg nogle fejl meddelelser
, 372:52/7
til 505 : AC/53 (flere sider, med disse henvisninger)
Not automatically fixing them
dev/ sdb1: 1654
Er der nogle som har en ide til hvordan jeg kan få rettet dette ?
Det startet og køre vel ellers som det skal, jeg er dog lidt forundret over at det føles som om det kører en anelse langsommere end mit XP.
fjel meddelelse under opstart
-
- Geografisk sted: Vesterbro
Re: fjel meddelelse under opstart
Hej,
Lyder mærkeligt at Ubuntu kører langsommere end XP
Får du følgende besked: "There are differences between boot sector and its backup", hvis ja, kan denne link måske hjælpe dig på vej: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=413280
Lige lidt info:
fsck = filsystem check: Nummeret i dette felt indikerer om filsystemet skal checkes med fsck eller ikke.
0 = Skal ikke checkes
1 = Filsystem skal checkes først (til brug for root filsystemer)
2 = Forudsætter at filsystemet kan checkes på et hvert tidspunkt efter at root filsystemet er checket.
Du kan selv oprette adgang til harddisk eller andet media i /etc/fstab. Filsystemer som NFS, Samba, o. lign. kan også få adgang via /etc/fstab og kan automatisk mounte under boot eller manuelt efter boot.
Lyder mærkeligt at Ubuntu kører langsommere end XP
Får du følgende besked: "There are differences between boot sector and its backup", hvis ja, kan denne link måske hjælpe dig på vej: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=413280
Lige lidt info:
fsck = filsystem check: Nummeret i dette felt indikerer om filsystemet skal checkes med fsck eller ikke.
0 = Skal ikke checkes
1 = Filsystem skal checkes først (til brug for root filsystemer)
2 = Forudsætter at filsystemet kan checkes på et hvert tidspunkt efter at root filsystemet er checket.
Du kan selv oprette adgang til harddisk eller andet media i /etc/fstab. Filsystemer som NFS, Samba, o. lign. kan også få adgang via /etc/fstab og kan automatisk mounte under boot eller manuelt efter boot.
Ubuntu 12.10:
Dell XPS M1530
Video: nVidia (GeForce 8400M GS/driver nVidia)
Trådløst kort: Intel 3945ABG
Lexmark 305S: Printer/Scanner
Ubuntu 13.04
Vision Notebook NB569 - (købt uden OS)
Video: ATI Radeon HD5650
Trådløst kort: Atheros AR928X
Dell XPS M1530
Video: nVidia (GeForce 8400M GS/driver nVidia)
Trådløst kort: Intel 3945ABG
Ubuntu 13.04
Vision Notebook NB569 - (købt uden OS)
Video: ATI Radeon HD5650
Trådløst kort: Atheros AR928X