På min bærbare med Touchskærm som virker kan jeg ikke benytte pad-funktionen. Smækker jeg en ekstern radiomus på kører den fint.
OS er Ubuntu 64 bit version 15.04 som køres fint med skærmberøring, men det er en del bedre med en mus til flere funktioner.
Pege-klik pladen ikke aktiv
-
- IRC nickname: vovsen
- Geografisk sted: GENTOFTE
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Pege-klik pladen ikke aktiv
Nu siger du ikke hvad det er for en filur du har der. Derfor kan jeg kun sige hvordan det fungerer på min Dell Latitude E6420 til inspiration.
Tastekombinationen fn+F5 tænder og slukker for min Touchpad. Kik på dit tastatur efter et ikon der ligner en touchpad.
Tastekombinationen fn+F5 tænder og slukker for min Touchpad. Kik på dit tastatur efter et ikon der ligner en touchpad.
-
Det er en Medion Akoya E6240T
Har forsøgt med alle FN tastekombinationer uden held.
Har forsøgt med alle FN tastekombinationer uden held.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
Tak for den Anders !
Lidt gnuffet at der skal læses og oversættes korrekt, samt udføres de flere instruktioner, for måske at få problemet taget op (seriøst). Men never mind; skal se på det - det er fint, der trods alt er en mulighed for hul igennem til problemløsning.
TAK ! ;-D
(Sætter først hakket, hvis der dukker en løsning op)
Lidt gnuffet at der skal læses og oversættes korrekt, samt udføres de flere instruktioner, for måske at få problemet taget op (seriøst). Men never mind; skal se på det - det er fint, der trods alt er en mulighed for hul igennem til problemløsning.
TAK ! ;-D
(Sætter først hakket, hvis der dukker en løsning op)