Problemer med "BackInTime" efter geninstallation

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Spotten
IRC nickname: Sp0t
Geografisk sted: Jamaica

Problemer med "BackInTime" efter geninstallation

Indlæg af Spotten »

Hej.

Jeg har lige geninstalleret mit system, men når jeg installere "BackInTime" fra softwarecenteret, så virker den ikke rigtigt.

Jeg valgte at installere den til Gnome da jeg har skiftet Unity ud med Gnome (apt-get install gnome-session-flashback).

Når jeg prøver at åbne programmet arbejder det utroligt langsomt, hvorfor ved jeg ikke rigtigt, det plejer ikke at opføre sig sådan, men jeg mener også jeg installerede KDE versionen dengang, husker ikke om der var en Gnome version dengang, men det mener jeg ikke der var, derfor installerede jeg KDE versionen.

Jeg tænker det måske er en fejl i Gnome versionen, så jeg prøver lige med den anden fra KDE.

Har lige prøvet med KDE versionen, det er IKKE den jeg har brugt før kan jeg se, så prøver lige med den anden igen.

Det sker forresten kun når jeg forsøger at køre "BackInTime Root", den anden der hedder "BackInTime", virker fint.

Jeg har en eksisterende backup på min backup disk, men det bliver kun vist når jeg engang imellem får den startet op som root.
MB : Asus Sabertooth Z77
CPU : Intel Core I7 2600K+ 3,4GHz 8Mb L3
RAM : 4x4GB Corsair DDR3 1600MHz
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
GFX : MSI 7900GT 512MB GDDR3 (Passivt Kølet)
Case : Lian Li PC-V1100 Plus
PSU : Corsair Professionel Series Gold AX1200