Hejsa,
jeg sider med et lille projekt som driller lidt ..
Jeg har et Dovecot+Sieve/Postfix setup hvilket fungere ret godt. Så langt så godt, alt fungere som det skal.
Mit issue er så at jeg har en fetchmail som henter alle mails fra en extern konto og levere dem til min egen konto, men de mails kollidere med mine sieveregler.
Så spørgsmålet er: Er der nogen som har erfaringer med at lave et setup med flere LDA's? - Kan man det overhovet? .. eller bedre endnu, kan Dovecot køre med flere mail deliverys?
Jeg har forsøgt og google mig frem og tilbage og de setups jeg se er enten eller af den ene eller anden type.
Godt nytår!
/~ HJess
Dovecot / Sieve..
Re: Dovecot / Sieve..
Hej, HJess!
Kan du ikke prøve at tage mig med på en syret rejse? Du er en mail fra det store internet der flyver ind ad brevsprækken til Postfix, hvad ser du på din vej før du venter på at blive læst? Hvad ser din kammerat der bliver hentet med fetchmail? Hvor står din kammerat henne når han giver fortabt og ikke kan finde indbakken? Jeg elsker en god historie med detaljer, så man kan mærke at man er der ;)
Kan du ikke prøve at tage mig med på en syret rejse? Du er en mail fra det store internet der flyver ind ad brevsprækken til Postfix, hvad ser du på din vej før du venter på at blive læst? Hvad ser din kammerat der bliver hentet med fetchmail? Hvor står din kammerat henne når han giver fortabt og ikke kan finde indbakken? Jeg elsker en god historie med detaljer, så man kan mærke at man er der ;)