Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Christian.Arvai skrev:Jeg fjerner det så ikke. Der er jo andet en netbank som bruger Java.
Jeg fjerner kun icedtea, som er java pluginet til Firefox browseren.
Java som sådan beholder jeg stadig. Jeg har nogle programmer der bruger JRE (Java Runtime Enviroment), der er den virtuelle maskine for Java software.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
I forhold til beta version for det første NemID javascript, så går det også ret hurtigt, (mindre end 1 sekund), eller også viser min 8-core 4GHz mikroprocessor - en AMD FX8350 - bare hvad den rent faktisk kan.
/Lars
"E-boks og andre NemID-krævende sider skifter til Javascript inden nytår" Foreløbig forventer Nets, at alle tjenesteudbydere er skiftet inden nytår, så Java-appletten kan sendes på pension for NemID-brugere med nøglekort.