Du er velkommen til at lave en fin lille beskrivelse af den udgave på forums forsiden, gerne med det flotte billede, så forums brugere kan få lidt "News"
Har du egentligt rettigheder til Wordpress herinde? Eller giver jeg dig dem gerne.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
The specified directory '/home/lubuntu/Musik' is not valid Når man klikker ind i disse mapper i home skriver den sådan? Jeg kan heller ikke kopiere noget dertil?
Kurt Christensen skrev:The specified directory '/home/lubuntu/Musik' is not valid Når man klikker ind i disse mapper i home skriver den sådan? Jeg kan heller ikke kopiere noget dertil?
Slet alle 'bookmarks' i filmanageren - de hedder ~/.config/gtk-3.0/bookmarks - de kommer desværre fra livecd'en og peger på livecduser 'lubuntu' 's Musik/Dokumenter/*. Jeg skal have rettet denne fejl. Kommer med opdatering snarest.
Jeg er allerede videre, prøver lige 14.04 i 32 bit. Jeg fandt så ud af der er KDE på den forrige Dabuntu, så den leger jeg med på en anden maskine, havde nu ønsket den også var i 32 bit http://wwvaldemar.dk/dabuntu/?full#8
Kurt Christensen skrev:The specified directory '/home/lubuntu/Musik' is not valid Når man klikker ind i disse mapper i home skriver den sådan? Jeg kan heller ikke kopiere noget dertil?
Slet alle 'bookmarks' i filmanageren - de hedder ~/.config/gtk-3.0/bookmarks - de kommer desværre fra livecd'en og peger på livecduser 'lubuntu' 's Musik/Dokumenter/*. Jeg skal have rettet denne fejl. Kommer med opdatering snarest.
AJenbo skrev:Er det en 64bit UEFI maskine du prøver at køre den på?
Det er 64 maskiner. Den ene en gammel xp maskine med Ubuntu 14.04.1 på. Den anden en 3 år gammel, købt uden windows (dog var forberedt til windows) som kører ubuntu 14.10. Begge ubuntu er installeret med USB.
hej jeg har download dabuntu 14.04 fra den hjemmmeside som du anbefalet brændte den på en cd men kan ikke få den til at starte op ville gerne afprøve den gode råd søges flp