Blueeyez skrev:AJenbo skrev:Blueeyez skrev:Har læst CoC og har læst den før (Fandt jeg ud af, dog en del tid siden).
Er dog i tvivl, der står at man kan underskrive den på launchpad? Hvordan skal dette forstås og har mistanke om a t jeg har underskrevet den.
For lige at være lidt seriøs igen så mener jeg at vi her i DK godtager at du lover at overholde den.
I øvrigt rigtig godt initiativ, håber det bliver godt.
Betyder det så jeg godt må købe domænet osv?
Har endnu ikke hørt fra loco kontakt eller formanden..
Det synes jeg ikke kan blive til et problem. Bare gå i gang.
Du kan evt. referere til at man skal overholde CoC på hjemmesiden - evt. pege på reglerne her på ubuntudanmark.dk, så de altid er opdaterede.
Det er sådan for i forvejen at kunne imødegå grov og ulovlig/strafbar opførsel a la den som man kan se andre steder på internettet.
Afhængig af dit temperament kan du lave en variant af den her som jeg agter at anvende på mit eget website, når jeg starter min blog op med noget nyt software:
Please note that I take the liberty to delete any comments posted here that I deem inappropriate, off-topic, or insulting. And I excercise this liberty quite agressively. So yes, if you comment here, I might censor you. If you don't want to be censored your are welcome to comment on your own blog instead.
Derudover skal i vel også have jeres egen underside under: https://ubuntudanmark.dk/afdelinger/?
/Lars