... hvis man vil have sikkerhedsopdateringer installeret automatisk straks når de er til rådighed (sakset fra kommentar til v2 artiklen. Jeg har testet kommandoen, og den virker.)
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo skrev:Rettelsen landede i øvrigt i Ubuntu her til morges.
På min maskine (14.04, 64-bit) var der opdateringer omkring kl 11, men det var kun en ny Linux kerne - og ingen OpenSSL opdateringer.
Jeg har lige kørt en apt-get update; apt-get upgrade Der var ikke noget nyt.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Ja, jeg aktiverede automatisk installation af sikkerhedsopdateringer meget tidligere idag, - lige efter første indlæg her i tråden.
/Lars