Hej.
Jeg har forsøgt at google mig ud af problemet, men uden held. Jeg har også læst en del tråde herinde som omhandler iPods.
Jeg foretrækker Amarok som musikprogram og det kører også fint, men når jeg overfører sange til pod'en, skubber denne ud og går til musik står der "ingen musik" Jeg har forsøgt andre programmer som gtkpod og Hipo iPod management tool, men det er det samme.
Jeg har forsøgt at gendanne Pod'en i itunes under windows, men det ændrede ikke situationen.
Nogen som har forslag til hvad jeg kan gøre?
Findes der evt. linux software til selve iPoden? jeg har set noget om det men kan ikke finde noget til 3. generation nano...
-Eskil
3. generation iPod nano
-
- Geografisk sted: Svendborg
-
Re: 3. generation iPod nano
Jeg fandt en løsning her:
http://lilserenity.wordpress.com/2007/1 ... d-nano-3g/
http://lilserenity.wordpress.com/2007/1 ... d-nano-3g/
-
Nu glæder jeg mig bare til jeg kan få iPodLinux på den... Det ser virkelig spændende ud...
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Eskil skrev:Nu glæder jeg mig bare til jeg kan få iPodLinux på den... Det ser virkelig spændende ud...
Jeg har endnu ikke haft overskud til at prøve at smide ipodlinux på min egen ipod (5g video) - istedet bruger jeg rockbox til musikafspilning, som jeg synes er fremragende. Når det er installeret, kan man drag'n'droppe musik over på den, som var det en almindelig flash-afspiller man sad med - og rockbox er naturligvis open source.
http://www.rockbox.org/
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
Ja, det ser også spændende ud, jeg så godt din henvisning til det i en anden tråd her på forum, desværre er min alt for nye iPod heller ikke understøttet her... Men det kommer nok altsammen, indtil videre kan jeg høre musik, og det er det vigtigste (det ser ikke ud til at jeg får glæde af albumbilleder lige med det samme igen)
Men jeg vil helt sikkert holde øje med både iPodLinux og Rockbox.
Men jeg vil helt sikkert holde øje med både iPodLinux og Rockbox.
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Mon ikke det nok skal komme snart.. Det er i hvert fald at håbe. Hvis jeg bestemte, skulle gadgets ikke være låst til noget som helst - men jeg ynder så også at pille alt fra hinanden softwaremæssigt på de tingester, bare for at prøve..
"A Narn heavy cruiser?!"