Hej med jer!
Jeg var til SSLUG-møde! Men der var inge Ubuntu-kyndige. Det var ellers rimelige skarpe i skuffen og meget hjælpsomme
Mit trådløse netkort kan ikke finde nogen access points fordi
networkmanageren ikke har rettigheder til at forbinde til det trådløse netværk og kan derfor ikke se de tilgængelige netværk.
Jeg forstod naturligvis ikke så meget af det som de fortalte og derfor har jeg brug for jeres hjælp!
Morten
Network manageren har ikke de rette rettigheder
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Re: Network manageren har ikke de rette rettigheder
Hej morten
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg ved hvad du mener.. Du åbner Network Manageren, går ind under trådløs, og der kan du ikke se nogen access points, er det rigtigt? Kan du selt ikke se nogen, eller er det kun dit eget netværk, du ikke kan se? Hvad sker der, hvis du indtaster navnet på dit netværk manuelt, kan du så forbinde til det?
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg ved hvad du mener.. Du åbner Network Manageren, går ind under trådløs, og der kan du ikke se nogen access points, er det rigtigt? Kan du selt ikke se nogen, eller er det kun dit eget netværk, du ikke kan se? Hvad sker der, hvis du indtaster navnet på dit netværk manuelt, kan du så forbinde til det?
-
Hej
Helt rigtigt. Jeg kunne ikke se noget netværk. Ikke end gang mit eget trådløse netkort. Men eftermit SSLUG møde lykkedes det!
Han mente dog ikke at hans løsning ville være permanent, men han tog heldigvis fejl!!!
Det trådløse netværk fungerer nu! Og finder nu en masse netværk
Så sagen er vel afsluttet
Morten
Helt rigtigt. Jeg kunne ikke se noget netværk. Ikke end gang mit eget trådløse netkort. Men eftermit SSLUG møde lykkedes det!
Han mente dog ikke at hans løsning ville være permanent, men han tog heldigvis fejl!!!
Det trådløse netværk fungerer nu! Og finder nu en masse netværk
Så sagen er vel afsluttet
Morten
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Hej
Jeg er nysgerrig. Hvad var løsningen?
mvh
Stra
Jeg er nysgerrig. Hvad var løsningen?
mvh