pontopp skrev:Sorry. Der var jeg lige for hurtig. Blev så glad at jeg installerede Ubuntu og fjernede windows. Så røg forbindelsen igen. Når jeg åbner med software center, beder den mig om at installere via mine normale software kanaler. Feltet "installer" er ikke aktivt.
Hvis du installerede mens du kørte live fra dvd/usb er det du gøre kun midlertidigt. Der for skal du efter installationen af Ubuntu installere driveren igen på samme måde som før.
pontopp skrev:hvordan pokker lave jeg det lille vandrette s tegn???
Ved a holde alt-gr nede og trykke på ' (tasten mellem + og slet). Ellers så kopiere kommandoen til en USB som en tekst-fil og kopier den der fra til terminalen.
ok. Er godt nok på rø... her. har fwcutter og driver liggende tul bcm 4312 hvilke er mit korts navn. Men jeg kan ikke få lov at installere. Hvad pokker gør jeg forkert. Walk through plz.....inden jeg bryder sammen i gråd og begår harakiri...AAAAAARRRGGGHHH!!!
sorry. er bare en spade til det. Jeg kan ikke finde ud af de installations komandoer i terminalen. prøver at hente de filer du linker til. Hvordan installerer jeg dem?? Nå jeg dobbel klikker åbner den software center. Men der står bare at jeg skal bruge normale software kanaler. har jo ingen net forbindelse.
Du burde bare kunne trykke på "installer" knappen øverst til højre. Ellers må du give os den nøjagtige besked så vi kan slå den op.
Hvis det er en android telefon du har kunne du slutte den til computeren og aktivere tethering, så du kan komme på nettet den vej, og så installere den automatisk via Yderligere drivere.
Ja. Det sker der ikke noget ved. Kan det være en konflikt af en slags? Kan heller ikke aktivere driveren i software kilder. Der går bare i stå når jeg prøver.