Hej jeg vil gerne vide, hvordan man slår guiden skrivebordsoprydning fra
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave andet end ballade, og opfordrer til ikke at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over ignorerede brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ikke ønsker at læse disse indlæg.
skrivebordsoprydning
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: skrivebordsoprydning
tagejaxy skrev:Hej jeg vil gerne vide, hvordan man slår guiden skrivebordsoprydning fra
Den guide har jeg ikke hørt om under Ubuntu GNU/Linux, og selv om jeg prøver kan jeg ikke finde noget, der ligner. Så det må være en guide som hører til under Windows, og derfor noget som hører til under et Windows forum, ikke et Linux forum.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
-
Takker for tippet !!, det vil jeg prøve
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave at ballade, og opfordrer til at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over foretrukne brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ønsker at læse disse indlæg.
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave at ballade, og opfordrer til at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over foretrukne brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ønsker at læse disse indlæg.
-
Jeg er da ikke ude på at lave ballade,