ARG!!!! UBUNTU!!
-
- Geografisk sted: Dragør, Vestamager, København
ARG!!!! UBUNTU!!
Jeg synes at hvad der skal siges i denne tråd, er blevet sagt.
Jeg opfordrer derfor til at en moderator låser den, medmindre andre har nogle indvendinger.
Jeg opfordrer derfor til at en moderator låser den, medmindre andre har nogle indvendinger.
-
ARG!!!! UBUNTU!!
eitreach skrev:frolle skrev:Wikzo skrev:Ok - nu kan folk godt stoppe den "Ha' det godt på Windows"-snak.
Dette forum er jo beregnet til at hjælpe folk!
Kan du forklare lidt nærmere, hvad der skete? Hvilke programmer havde du åbne, hvad skete der helt præcist, da du kom hjem, og hvilken maskine har du? Hvilken Ubuntu-version bruger/brugte du? Hvilke data er forsvundet?
Måske er dine data ikke væk. Prøv at boot op med en live cd og se, om du kan finde dem igen.
Vi bliver nødt til at mobbe brugere som ham ud
Det var dog usædvanligt tåbeligt sagt. Hvad skete der lige med de værdier Ubuntu står for?
Jamem, hvorfor skulle vi gide denne type? Som kun er ude på at snakke dårligt om Ubuntu? Det forstår jeg ikke. Jeg synes personligt der skal være plads til alle, men hvis man ikke forstår de uskrevne regler, så skal man ikke være her.
<3
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
ARG!!!! UBUNTU!!
Det er et ekstremt dårligt signal at sende specielt nye brugere, for hvor går grænsen så hvis de skal have hjælp? Det bedste ville være hvis en moderator ganske enkelt tog en snak med ham, og fandt ud af hvad han egentligt ville - hvis han så viser sig ikke at have i sinde at følge god net-skik, kan han bannes.
Der er ingen grund til at 'mobbe' folk man ikke kan lide.
Der er ingen grund til at 'mobbe' folk man ikke kan lide.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
- Geografisk sted: Nordjylland
ARG!!!! UBUNTU!!
OG HUSK!!!:
Der ER altså også andre mennesker i denne verden end dem der har set lyset og er blevet omvendt til ubuntu!
Ja - der er nogen derude der stadig kører noget der hedder Microsoft® Windows®ﻩﻩ
Der ER altså også andre mennesker i denne verden end dem der har set lyset og er blevet omvendt til ubuntu!
Ja - der er nogen derude der stadig kører noget der hedder Microsoft® Windows®ﻩﻩ
- nu også uden signatur
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
ARG!!!! UBUNTU!!
Jeg vil gerne understrege her, at dette er et først og fremmest hjælpeforum!
Det gælder uanset om man vil have Ubuntu PÅ, eller om man vil have Ubuntu AF.
Hvis man ikke kan bidrage med hjælp eller konstruktive indlæg, kan man vælge at undlade at svare. As simple as that.
Og hvis man vil gøre Ubuntu en tjeneste, så er det at være så venligt og godt et community som muligt, og ikke besværlig og umulig hvis folk vil noget andet end sig selv.
Den bedste reklame for Ubuntu er at vise et community, som er parat til at hjælpe folk med Ubuntu, når de har brug for det. Selv når det drejer sig om at komme af med det igen!
Så hold venligst tråden til topic eller undlad at besvare!
Det gælder uanset om man vil have Ubuntu PÅ, eller om man vil have Ubuntu AF.
Hvis man ikke kan bidrage med hjælp eller konstruktive indlæg, kan man vælge at undlade at svare. As simple as that.
Og hvis man vil gøre Ubuntu en tjeneste, så er det at være så venligt og godt et community som muligt, og ikke besværlig og umulig hvis folk vil noget andet end sig selv.
Den bedste reklame for Ubuntu er at vise et community, som er parat til at hjælpe folk med Ubuntu, når de har brug for det. Selv når det drejer sig om at komme af med det igen!
Så hold venligst tråden til topic eller undlad at besvare!
-
Re: ARG!!!! UBUNTU!!
Jeg synes i er noget hårde ved ham, jeg har selv prøvet ubuntu og kan overhovedet ikke se det fede i det system.
Det mindede mest af alt om de glade dos dage, hvor man skal sidde og indtaste alenlange kommandoer i dos prompten og hvor hele lortet mislykkes, hvis man har glemt et komma eller punktum.
Brugerfladen minder mest af alt om windows 3.1, men hvis man synes det var fedt, så held og lykke.
Min computer blev bestemt ikke hurtigere af at skifte fra xp til ubuntu tværtimod, havde en helvedes bøvl med grafikkortet, valgte den ubuntu foreslog og derefter fik jeg sort skærm, installerede igen og hentede derefter en på producentens hjemmeside, sad og bøvlede en halv dag i terminal vinduet m/underlige tegn og gerninger, hvorefter det lykkes mig at indlæse den, men resultatet var igen sort skærm, derefter lykkedes det mig at starte computeren i fejlsikker tilstand og efter at have rodet med en xorg fil, lykkedes det mig at starte computeren nøjagtig som den var før.
Min konklusion må være, at dem der synes ubuntu er fantastisk, har dette synspunkt ud fra en politisk overbevisning og fred være med det. Det kan måske godt bruges hvis man kun skal bruge sin computer til at surfe lidt på nettet og skrive et brev eller to. Men det er komplet ubrugeligt til seriøse formål
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave andet end ballade, og opfordrer til ikke at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over ignorerede brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ikke ønsker at læse disse indlæg.
Det mindede mest af alt om de glade dos dage, hvor man skal sidde og indtaste alenlange kommandoer i dos prompten og hvor hele lortet mislykkes, hvis man har glemt et komma eller punktum.
Brugerfladen minder mest af alt om windows 3.1, men hvis man synes det var fedt, så held og lykke.
Min computer blev bestemt ikke hurtigere af at skifte fra xp til ubuntu tværtimod, havde en helvedes bøvl med grafikkortet, valgte den ubuntu foreslog og derefter fik jeg sort skærm, installerede igen og hentede derefter en på producentens hjemmeside, sad og bøvlede en halv dag i terminal vinduet m/underlige tegn og gerninger, hvorefter det lykkes mig at indlæse den, men resultatet var igen sort skærm, derefter lykkedes det mig at starte computeren i fejlsikker tilstand og efter at have rodet med en xorg fil, lykkedes det mig at starte computeren nøjagtig som den var før.
Min konklusion må være, at dem der synes ubuntu er fantastisk, har dette synspunkt ud fra en politisk overbevisning og fred være med det. Det kan måske godt bruges hvis man kun skal bruge sin computer til at surfe lidt på nettet og skrive et brev eller to. Men det er komplet ubrugeligt til seriøse formål
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave andet end ballade, og opfordrer til ikke at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over ignorerede brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ikke ønsker at læse disse indlæg.
Senest rettet af tagejaxy 26. feb 2008, 22:46, rettet i alt 1 gang.
-
http://i213.photobucket.com/albums/cc83 ... ede-59.png
Er du sikker på du virkeligt har har installeret Ubuntu, og ikke Windows 3.1?
Jamen, fint nok - så må både Asus, Lenovo og Dell være idioter, siden de leverer computere med desktop-Linux.
Jamen, fint nok - så må både Asus, Lenovo og Dell være idioter, siden de leverer computere med desktop-Linux.
"A Narn heavy cruiser?!"
-
eitreach skrev:http://i213.photobucket.com/albums/cc83/eitreach01/screenshots/Skrmbillede-59.png
Ja for windows 3.1 kørte bedre
Senest rettet af tagejaxy 26. feb 2008, 22:47, rettet i alt 2 gange.
-
Med en så seriøs attitude, tror jeg bare vi hellere skal lade dig være.
@Folk - Don't feed the troll.
"A Narn heavy cruiser?!"
-
eitreach skrev:Med en så seriøs attitude, tror jeg bare vi hellere skal lade dig være.
And thoug i walk in the valley of death I shall fear no evil
-
eitreach skrev:Med en så seriøs attitude, tror jeg bare vi hellere skal lade dig være.
Fy for en buntu
Denne besked er redigeret af administrationen, som gør opmærksom på at denne bruger ikke er ude på at lave andet end ballade, og opfordrer til ikke at svare på det. I Brugerkontrolpanel øverst til højre er der en liste over ignorerede brugere som denne kan tilføjes til, hvis man ikke ønsker at læse disse indlæg
-
Det er sjovt at I gider at svare sådan en kritisk "Tosse", når man som person der virkelig ønsker at få det til at virke, må nøjes med et svar fra en enkelt person. Ovenikøbet 3 uger efter spørgsmålet er stillet og det kniber stadig med installation af Nvidia driver. Se link: viewtopic.php?f=2&t=2102
Og min staionære med 7.10 Gutsy, der virker mit Logitech Ndinovo kun hvis jeg tager stikket ud og ind, jeg kan ikke køre fuldskærm ved streaming og afspilning af video, grafikkort: Ati Radeon X1950 med driver fglrx, Compiz virker ellers med alle effekter. Har prøvet at installere Ati driver + catystic center men uden held!!
Er ellers stor foretaler for Linux og Ubuntu, da det er lang mere storslået end Windows, men kan være ren helvedet at installere hvis ikke man forstår at finde de rette driver.
Jeg syntes bare det er lidt tyndt at der går 3 uger før man får svar, og når man får et råd går maskinen i kage, 146 har læst mit spørgsmål og der er kun en der er venlig at svare, blot efter at jeg har skrevet 3 indlæg. Det er sku ikke særlig seriøst hvis I prøver at holde en god stil, så bør I spænde hjælpen og komme ind i kampen...............??
Og min staionære med 7.10 Gutsy, der virker mit Logitech Ndinovo kun hvis jeg tager stikket ud og ind, jeg kan ikke køre fuldskærm ved streaming og afspilning af video, grafikkort: Ati Radeon X1950 med driver fglrx, Compiz virker ellers med alle effekter. Har prøvet at installere Ati driver + catystic center men uden held!!
Er ellers stor foretaler for Linux og Ubuntu, da det er lang mere storslået end Windows, men kan være ren helvedet at installere hvis ikke man forstår at finde de rette driver.
Jeg syntes bare det er lidt tyndt at der går 3 uger før man får svar, og når man får et råd går maskinen i kage, 146 har læst mit spørgsmål og der er kun en der er venlig at svare, blot efter at jeg har skrevet 3 indlæg. Det er sku ikke særlig seriøst hvis I prøver at holde en god stil, så bør I spænde hjælpen og komme ind i kampen...............??
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Dave55 skrev:Det er sjovt at I gider at svare sådan en kritisk "Tosse", når man som person der virkelig ønsker at få det til at virke, må nøjes med et svar fra en enkelt person. Ovenikøbet 3 uger efter spørgsmålet er stillet og det kniber stadig med installation af Nvidia driver. Se link: viewtopic.php?f=2&t=2102
Nu er det jo ikke sikkert, at alle, som har muligheden for at råde dig omkring de problemer, du oplever, har tid til at sidde foran computeren 24/7. Men...
At der ligefrem skulle være gået tre uger forstår jeg ikke, men kan du engelsk nok i skrift og forståelse er her en søsterside til dette forum, hvor du sikkert kommer hurtigere igennem: http://ubuntuforums.org/
Søger du en løsning på et problem der, så gør lige alle os, der sidder og yder gratis support den tjeneste at søge efter en tråd, som allerede behandler emnet. Der er ingen grund til at flodde sitet md de samme spørgsmål i en uendelighed. Og her har du svaret på hvorfor jeg mener det: http://ubuntuforums.org/search.php?searchid=37086204
Tre sider alene med indlæg om det ene grafikkort. Så her er vist også en løsning til dig.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Hej med jer
Jeg låser denne tråd her.
Det ser ud til, at der bliver ved med at skrives indlæg i dette emne, som ikke har noget med det at gøre, som den egentligt handler om, og som trådens forfatter kan bruge til noget. Med andre ord, der bliver ved med at gå lidt for meget off-topic i denne tråd.
Så til alle: Skriv jeres indlæg i de relevante tråde eller opret en ny!
Jeg låser denne tråd her.
Det ser ud til, at der bliver ved med at skrives indlæg i dette emne, som ikke har noget med det at gøre, som den egentligt handler om, og som trådens forfatter kan bruge til noget. Med andre ord, der bliver ved med at gå lidt for meget off-topic i denne tråd.
Så til alle: Skriv jeres indlæg i de relevante tråde eller opret en ny!