Når jeg skriver mails i google og bruger google chrome som browser hopper og danser teksten og hele skrive processen går langsomt, fordi det er som om maskinen skal tænke sig om, hver kan jeg trykker på en tast, som skal føre til at der kommer et bogstav på skærmen.
Problemet er værst når jer bruger Google chrome og meget mindre og som regel slet ikke, når jeg bruger Mozilla Firefox.
Det kan bedst forklares som følger: når jeg sidder og skriver sker det ved hvert anslag at bogstaverne danser og hopper
og signalet fra det sekund jeg trykker på en tast og bogstavet viser sig på skærmen , er decideret langsomt. Kort sagt, jeg har en oplevelse af at skulle sidde og vente, før jeg kan få bogstavet op på skærmen og dermed komme videre.
Endvidere er det som om hele tekst skærmbilledet ikke kan stå stille, men hopper / flagrer op og ned.
Er det nogen, der kender til det problem?
Til orientering kan oplyses, at jeg ingen problemer har med at skrive dette indlæg, det går helt som det skal. Og at jeg til denne korrespondance har valgt Google Chrome som browser,
Højst mystisk !
MVH Sus
google chrome og mail hoppende tekst
-
- IRC nickname: sus
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: google chrome og mail hoppende tekst
Jeg er ikke sikker på jeg er helt med på hvad det er du oplever og det ser heller ikke ud til at nogen af alle de andre der har læst emnet kender til problemet.
Kan du eventuelt prøve at logge ud og så logge ind som gæste bruger og se op problemet også opstår der?
Kan du eventuelt prøve at logge ud og så logge ind som gæste bruger og se op problemet også opstår der?