Christian.Arvai skrev:Gammel tråd, men emnet er stadigt aktuelt
Det er da lidt sjov at trådopretter ikke har billede på
Christian.Arvai skrev:Gammel tråd, men emnet er stadigt aktuelt
How to be me skrev:kan man ændre sit navn herinde uden det giver problemer?
How to be me skrev:kan man ændre sit navn herinde uden det giver problemer?
Christian.Arvai skrev:How to be me skrev:kan man ændre sit navn herinde uden det giver problemer?
Så har jeg fået en intro i at ændre det både phpBB og Wordpress. Du kan skrive en PB til mig, hvis at du vil have ændret navnet.
How to be me skrev:Christian.Arvai skrev:How to be me skrev:kan man ændre sit navn herinde uden det giver problemer?
Så har jeg fået en intro i at ændre det både phpBB og Wordpress. Du kan skrive en PB til mig, hvis at du vil have ændret navnet.
Er det bedre end at gøre det selv?
Christian.Arvai skrev:How to be me skrev:Christian.Arvai skrev:How to be me skrev:kan man ændre sit navn herinde uden det giver problemer?
Er det bedre end at gøre det selv?
Det kommer helt an på om du vil bruge Wordpress til noget. Som udgangspunkt kan du selv ændre dit navn herinde i forum, men da Wordpress har sin egen brugerdatabase, som man ikke lige kan rette i, skal du stadigt bruge dit gamle brugernavn derinde. Det vil også gælde hvis at du logger ind via forsiden på forum, hvilket skyldes at vi bruger to systemer herinde.
Hvis at du gerne selv vil gøre det, kan jeg manuelt slette din profil under Wordpress, hvilket ikke får nogen indflydelse på din konto herinde i forum, og så kan du selv logge ind i WP med det nye brugernavn, og så opretter systemet selv en ny profil i WP.
Man kan selv ændre brugernavn under Brugerkontrolpanel>Profilindstillinger>Konto>Brugernavn , men husk at hvis at i ikke nævner dette til redaktørteamet, skal i selv holde styr på hvilket brugernavn der stadigt er gældende i Wordpress (det er så det oprindelige).
How to be me skrev:Jeg kan se jeg beholder mit log in-nick?
Prøver lige med mit navn.