Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Torben Sonne
IRC nickname: samarit
Geografisk sted: Præstø
zob skrev: Ok. Men hvis vi lige ser bort fra dit workflow, noget med en boks du forventer at se når du sætter en CD i drevet, og noget med at du kan drag-droppe filer til asunder vinduet. Jeg har heller ikke nogen af disse features (endnu), men jeg kan godt rippe en CD. Kan du det?
nej jeg kan ikke rippe da asunder slet ikke dukker op og ike er at finde i panelet kun hvis jeg bruger panelstartside kan jeg finde den og åbne den men uden nogen funktion
zob
Redaktør
Geografisk sted: København
Jeg ville nu stadig tro at vi måske kunne løse dit problem med asunder, men for at lade dig slippe for flere af mine dumme spørgsmål, så kan jeg tilbyde dig den alternative løsning at du installerer sound-juicer og ripper med det program.
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install sound-juicer
Torben Sonne
jeg kan stadig ikke få asunder til at virke så den kan rippe alt det der er foreslået er prøvet men inter gjorde at jeg fik programmet til at rippe det startede med denne fejl da jeg forlod 12.04 og gik til 13.04 nogen ide i at prøve 13.10 eller kan man kome tilbage til 12004 i så fald vil jeg gerne vide hvorledes dette skal foregå
Klaus Rasmussen
Admin
IRC nickname: ClaudiuS
Geografisk sted: Nyborg [fyn]
Prøv engang at vise os resultatet af:
Torben Sonne
Kode: Vælg alt
/home/torben/.asunder /home/torben/.cache/software-center/download-cache/screenshots.ubuntu.com_screenshot-with-version_asunder_2.1-2 /home/torben/.cache/software-center/download-cache/screenshots.ubuntu.com_screenshot-with-version_asunder_2.2-1 /home/torben/.cache/software-center/piston-helper/rec.ubuntu.com,api,1.0,recommend_app,asunder,,40544a6b8e85350f54b65b47019223f2 /home/torben/.cache/software-center/rnrclient/reviews.ubuntu.com,reviews,api,1.0,reviews,filter,da,any,any,any,asunder,page,1,helpful,,4d44d41f2cd2dfffc9e5063c5e373a74 /home/torben/.cache/software-center/rnrclient/reviews.ubuntu.com,reviews,api,1.0,reviews,filter,da,ubuntu,quantal,any,asunder,page,1,helpful,,8ae6139c23640184f46a37a8fd7da897 /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3 /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3.tar.bz2 /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/AUTHORS /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/COPYING /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/ChangeLog /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/INSTALL /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/Makefile.am /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/Makefile.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/NEWS /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/README /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/TODO /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/aclocal.m4 /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/asunder.desktop /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/config.guess /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/config.h.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/config.sub /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/configure /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/configure.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/depcomp /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/install-sh /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/missing /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/mkinstalldirs /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/pixmaps /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/pixmaps/asunder.png /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ChangeLog /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/LINGUAS /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/Makefile.in.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/POTFILES.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ar.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/be@latin.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/bg.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/bs_BA.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ca.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/cs.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/da.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/de.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/el.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/eo.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/es.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/eu.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/fi.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/fr.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/gl.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/he.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/hr.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/hu.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/it.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ja.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/lv.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/nb.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/nl.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/nn.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/pl.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/pt.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/pt_BR.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ru.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sk.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sl.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sq.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sr.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sr@latin.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/sv.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/tr.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/ur_PK.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/po/zh_TW.po /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/Makefile.am /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/Makefile.in /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/callbacks.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/callbacks.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/completion.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/completion.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/interface.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/interface.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/main.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/main.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/prefs.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/prefs.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/support.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/support.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/threads.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/threads.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/util.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/util.h /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/wrappers.c /home/torben/Hentede filer/asunder-2.3/src/wrappers.h /usr/bin/asunder /usr/share/app-install/desktop/asunder:asunder.desktop /usr/share/applications/asunder.desktop /usr/share/doc/asunder /usr/share/doc/asunder/changelog.Debian.gz /usr/share/doc/asunder/copyright /usr/share/icons/asunder.png /usr/share/locale/ar/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/be@latin/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/bg/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/bs_BA/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/da/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/de/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/eo/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/es/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/eu/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/fi/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/fr/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/hr/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/hu/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/it/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/ja/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/lv/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/nb/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/nl/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/nn/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/pl/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/pt/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/pt_BR/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/ru/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sl/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sq/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sr/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sr@latin/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/sv/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/tr/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/ur_PK/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/locale/zh_TW/LC_MESSAGES/asunder.mo /usr/share/man/man1/asunder.1.gz /usr/share/menu/asunder /usr/share/pixmaps/asunder.xpm /var/lib/dpkg/info/asunder.list /var/lib/dpkg/info/asunder.md5sums /var/lib/dpkg/info/asunder.postinst /var/lib/dpkg/info/asunder.postrm torben@torben-H61M-D2H-USB3:~$ torben@torben-H61M-D2H-USB3:~$
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland
For overskuelighedens skyld har jeg sat "code tag" på resultatet
Med venlig hilsen Christian "We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Klaus Rasmussen
Admin
IRC nickname: ClaudiuS
Geografisk sted: Nyborg [fyn]
Det kan muligvis være fordi du har 2 drev tilsluttet og programmet følger det forkerte. Prøv at starte Asunder og gå til indstillinger. Ændre her /dev/cdrom til /dev/cdrom1. PS. Jeg kan se du har asunder 2.3 liggende; lad endelig være med at installere den. Det er en beta-version. Skal du hente en anden en den der ligger i softwarecentret, så hent version 2.2, det er pt. nyeste stabile.
Torben Sonne
TAK det var noget af trylleformularen! nu vil den blot ikke hente navne fra nettet men det kan jeg da leve med bare den kan rippe og det ser det ud til. endnu engan tak for et løst problem
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland
Torben Sonne skrev: TAK det var noget af trylleformularen! nu vil den blot ikke hente navne fra nettet men det kan jeg da leve med bare den kan rippe og det ser det ud til. endnu engan tak for et løst problem
Jeg vil da foreslå dig at oprette en ny tråd med dette spørgsmål. Nu har du jo løst den første og vigtigste del, så hvorfor ikke gøre forsøget?
Med venlig hilsen Christian "We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Ivan
Geografisk sted: Rudkøbing
sSvarer dine indstillinger i Asunder til det på billedet
Markering_002.png (27.19 KiB) Vist 139 gange
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h Manjaro på hjemmerullet pc.
Torben Sonne
ja nu gør den, tak for hjælpen.