Jeg har selv både Unity og Gnome skrivebordsmiljøer, og hvis at jeg sletter Java i det ene, er det også væk i det andet.
Det kan være, at der har været en fejl i pakken, som gjorte at icedtea-7-plugin ikke kunne slettes korrekt. Men, den slags vil jeg jo også gerne undersøge, da det kunne være at scriptet skal forbedres.
E-post og java
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: E-post og java
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: How to be me
Christian.Arvai skrev:Jeg har selv både Unity og Gnome skrivebordsmiljøer, og hvis at jeg sletter Java i det ene, er det også væk i det andet.
Det kan være, at der har været en fejl i pakken, som gjorte at icedtea-7-plugin ikke kunne slettes korrekt. Men, den slags vil jeg jo også gerne undersøge, da det kunne være at scriptet skal forbedres.
Ok skal du vide mere?
Nå nu virker den også i Firefox men stadig ikke i Chromium, der er nem-ide-feltet bare gråt.
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Jeg tror såment ikke, at vi behøver mere info. Jeg håber at der er andre herinde, som har et godt bud på løsningen, og så må vi se, hvad vi kan finde på vedr. div. guides.
Med venlig hilsen Christian