Jeg kan ikke se dr tv, den kommer ikke i gang med videoerne men hænger bare.
Det har virket for mig tidligere?
dr.dk/tv
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: dr.dk/tv
Tjek at du har flash, prøv eventuelt med chrom (ikke chromium) hvor den seneste udgave af flash er indbygget. prøv at slå acceleration fra i flash.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Ellers prøv denne guide https://ubuntudanmark.dk/blog/artikler/2012/01/04/ubuntu-faq-ofte-stillede-sporgsmal/#13_5
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: mote
- Geografisk sted: Århus
@AJenbo. Jeg bruger Chrome?
@christian.arvai. Kørte kommandoen, men det virker ikke.
Underligt nok virker dr tv heller ikke i min 13.10 test installation. (Xmir)
Har prøvet med Opera, epiphany, mindori og ff. Er på en Thinkpad med Core i3 HD4000, så det er lidt underligt.
@christian.arvai. Kørte kommandoen, men det virker ikke.
Underligt nok virker dr tv heller ikke i min 13.10 test installation. (Xmir)
Har prøvet med Opera, epiphany, mindori og ff. Er på en Thinkpad med Core i3 HD4000, så det er lidt underligt.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
christian.arvai Kommando er til hvis du ikke bruger chrome. Sikre dig at chrome er opdateret og prøv at slå hardware acceleration fra i flash.
-
Det gør ingen forskel. ?
christian.arvai 's kommando sæt har ikke gjort nogen forskel på de andre browsere.
Nå det nu ikke dur i 13.10 heller, er det noget driver noget. Synes bare det er lidt sært når der nu er en i3 men onboard grafik.
christian.arvai 's kommando sæt har ikke gjort nogen forskel på de andre browsere.
Nå det nu ikke dur i 13.10 heller, er det noget driver noget. Synes bare det er lidt sært når der nu er en i3 men onboard grafik.
-
Prøvede lige at slår alle extensions fra, så virker det. Endte med at identificere Ghostery som synderen.
Det er en cookie fra nogen som hedder Conviva som den åbenbart vil have.
"providing real-time, per-user performance information that results in more profitable video businesses."
Men tak for hjælpen ellers.
Det er en cookie fra nogen som hedder Conviva som den åbenbart vil have.
"providing real-time, per-user performance information that results in more profitable video businesses."
Men tak for hjælpen ellers.