Ingen forbindelse
-
- IRC nickname: How to be me
Re: Ingen forbindelse
Når nu du er så usikker er det nok nemmest at forsøge at installere Ubuntu igen, hvis du har lavet en installation af Ubuntu, så oven på denne, ellers så burde den finde Windows for dig og tilbyde dig at installere ved siden af, den vil selv lave en ny grub/opstartsmenu.
Når lejligheden byder sig.
-
- IRC nickname: Louis
- Geografisk sted: Jyllinge
Så har jeg forbindelse igen fra min HP Pavilion g6 til Ubuntu12.04 LTS, som jeg lige har installeret igen, denne gang som det eneste operativsystem. Jeg har altså skippet windows på denne computer og må fremover låne mig frem, fx hos min kone, hvis jeg får brug for windows igen.
Trådløs internetforbindelse og Thunderbird er på plads, men netbank mangler endnu.
Denne tråd Ingen forbindelse kan altså godt lukkes for min skyld.
Jeg glæder mig til at vende tilbage til forum i en anden sammenhæng.
Venlig hilsen
Louis
Trådløs internetforbindelse og Thunderbird er på plads, men netbank mangler endnu.
Denne tråd Ingen forbindelse kan altså godt lukkes for min skyld.
Jeg glæder mig til at vende tilbage til forum i en anden sammenhæng.
Venlig hilsen
Louis
Venlig hilsen
Louis
Lenovo T520; Ubuntu 22.04.2 LTS
Louis
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Netbank burde kunne klares blot ved at installere icedtea-7-plugin.
Det er dig selv der står for at lukke tråde ved at trykke på [V] ud for det indlæg der bedst beskrev løsningen på problem.
Det er dig selv der står for at lukke tråde ved at trykke på [V] ud for det indlæg der bedst beskrev løsningen på problem.
-
- IRC nickname: Louis
- Geografisk sted: Jyllinge
Ja, tak.
Jeg havde næsten glemt, hvor let det er at få adgang til netbank med Ubuntu via Ubuntu Softwarecenter.
Venlig hilsen
Louis
Jeg havde næsten glemt, hvor let det er at få adgang til netbank med Ubuntu via Ubuntu Softwarecenter.
Venlig hilsen
Louis
Venlig hilsen
Louis
Louis