Fik du google earth til at virke?
Prøv også at teste om alt+tab virker under gæste brugern.
Opdatere Java fra 7-17 til 7-25
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- IRC nickname: jaeger61
Re: Opdatere Java fra 7-17 til 7-25
Jo - Alt+Tab virker for gæstebrugeren.
Jeg har fået geninstalleret GoogleEarth og det virker. Men jeg undres over nogle fænomener:
- "sudo apt-get purge google-earth*" havde så vidt jeg kunne se ingen virkning. Filerne lå urørte under /opt/google/earth
- gen-installationen skete derimod i /usr/lib/googleearth - så jeg nu har et dobbelt sæt af filerne. Jeg har langt fra verdens største disk, så det er bekymrende hvis også de øvrige programmer, jeg skal have genistalleret, vil kræve dobbelt diskplads.
Jeg har fået geninstalleret GoogleEarth og det virker. Men jeg undres over nogle fænomener:
- "sudo apt-get purge google-earth*" havde så vidt jeg kunne se ingen virkning. Filerne lå urørte under /opt/google/earth
- gen-installationen skete derimod i /usr/lib/googleearth - så jeg nu har et dobbelt sæt af filerne. Jeg har langt fra verdens største disk, så det er bekymrende hvis også de øvrige programmer, jeg skal have genistalleret, vil kræve dobbelt diskplads.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Opdatere Java fra 7-17 til 7-25
Ok så ligger problemet et sted i dine bruger indstillinger. Prøv om følgende løser det for dig:
http://askubuntu.com/questions/135685/alt-tab-does-not-switch
Ellers skal vi måske se på at nulstille nogle af dine bruger indstillinger.
Mht til dobbelt installation af Google Earth, det er nok desværre et problem der er opstået ved migering fra den gamle installation til den nye, hvor vidt det vil ske for flere programmer ved jeg ikke. Der burde dog ikke være noget problem i at slette filerne, i værste fald kan du geninstallere google earth igen.
http://askubuntu.com/questions/135685/alt-tab-does-not-switch
Ellers skal vi måske se på at nulstille nogle af dine bruger indstillinger.
Mht til dobbelt installation af Google Earth, det er nok desværre et problem der er opstået ved migering fra den gamle installation til den nye, hvor vidt det vil ske for flere programmer ved jeg ikke. Der burde dog ikke være noget problem i at slette filerne, i værste fald kan du geninstallere google earth igen.