Hej alle
Jeg startede med at tilføje mit spørgsmål til Klaus Rasmussens tråd .. Lige indtil det gik op for mig, jeg vist var i gang med at "hijack" hans tråd, og det plejer at være ildeset, så jeg oprettede en ny her i stedet
Fin lille guide og liste Klaus Rasmussen har lavet .. jeg mangler bare en lille ting.. og det er at få ANR's Funkytown med, så er listen komplet..
Jeg er kommet så langt, at jeg har fået lagt listen ind, og har luret af, hvordan den almindelige ANR station er lagt ind ... men jeg har ikke lige kunnet få ANR's Funkytown lagt ind ... har siddet og prøvet mig lidt frem .. men kan ikke lige hitte ud af det.. Nogen der ved hvordan jeg gør?? Jeg kunne jo bare bruge deres egen afspiller, men det er der jo ingen udfordring i ..
Hvis I klikker jer ind på ANR's side, næsten nederst på forsiden findes en boks, hvori der står "LYT TIL ANR" .. Den åbner deres egen afspiller, og så er der mulighed for at vælge mellem de kanaler, ANR stiller til rådighed.. Jeg mangler bare at afkode, hvordan jeg får fat i den nøjagtige URL ... Nogen der kan fortælle hvad den er??
---EDIT---
har været nødt til at redigere lidt i min post pga url funktionen drillede mig
Tilføjelse af stationer til Banshee
-
- IRC nickname: Fjeder
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland