Jeg skal prøve at instalere ubuntu på en kammeratś ps3 og har læst alt hvad der står om det inde på http://psubuntu.com/ men der er lige en ting jeg ikke helt er sikker på? nemmeligt om man kan køre ubuntu live cdén så han kan prøve om han overhovedet syntes om det inden vi instalere det?
På Forhånd tak
Kan man køre Ubuntu LIVE CD på playstation 3
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Som det er formuleret på siden, kan jeg kun tro at det er muligt. Grunden til at de foreslår alternate-cd'en, er fordi den er hurtigere - en live-cd vil med stor sandsynlighed også virke, bare ikke helt så effektivt.
Held og lykke med det i alle tilfælde - jeg synes det er et spændende projekt, og leger også tit med lignende.
Held og lykke med det i alle tilfælde - jeg synes det er et spændende projekt, og leger også tit med lignende.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
eitreach skrev:Som det er formuleret på siden, kan jeg kun tro at det er muligt. Grunden til at de foreslår alternate-cd'en, er fordi den er hurtigere - en live-cd vil med stor sandsynlighed også virke, bare ikke helt så effektivt.
Ja han er os lidt øm over hans ps3 så det har taget noget tid at overtale ham til vi skulle prøve det. Og nu han er så øm over hans ps så må jeg heller læse godt på lektien før vi går igang så jeg ikke fucker op i noget, men har os forstået at lige meget hvad kan man altid resette sin ps:)
-
- Geografisk sted: Fredericia
skal man tage backup af sine spil før man gør det???
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."