Hejsa alle I kloge folkens!
Hvorfor er der ingen af billederne på dr.dk, der vises i Chromium?
Der er bare en lille grå ring som drejer rundt og rundt.
Der er ingen problemer med visning i Firefox. Andre hjemmesider er der ingen problemer med.
Mvh.
Christian Johansen
billeder på dr.dk vises ikke i Chromium
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: billeder på dr.dk vises ikke i Chromium
Hej og velkommen til forummet
Hmm jeg kan ikke genskabe problemet her (Ubuntu 12.10 og Chromium 25). De har noget på deres side der sørge for kun at indlæse billederne hvis de er på skærmen, ind til da viser de bare den snurende ringen. Det må være dette der ikke fungere korrekt i dit tilfælde.
Hvilken version bruger du, har du nogle udvidelser installeret i din browser?
Hmm jeg kan ikke genskabe problemet her (Ubuntu 12.10 og Chromium 25). De har noget på deres side der sørge for kun at indlæse billederne hvis de er på skærmen, ind til da viser de bare den snurende ringen. Det må være dette der ikke fungere korrekt i dit tilfælde.
Hvilken version bruger du, har du nogle udvidelser installeret i din browser?
-
Jeg må hellere skyde mig at sige tak, for nu er problemet løst
Din bemærkning om udvidelser bragte mig på sporet. Jeg havde installeret "Novell Moonlight 3.99.0.3
The open source implementation of Microsoft Silverlight" Det har jeg nu deaktiveret og vupti er der igen billeder på dr.dk
Din bemærkning om udvidelser bragte mig på sporet. Jeg havde installeret "Novell Moonlight 3.99.0.3
The open source implementation of Microsoft Silverlight" Det har jeg nu deaktiveret og vupti er der igen billeder på dr.dk
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Og DR bruger ikke Silverlight.
Bemærk i øvrigt at Moonlight pluginet bliver der ikke videreudvikles på, og at det kun virker på ældre versioner af Silverlight.
Bemærk i øvrigt at Moonlight pluginet bliver der ikke videreudvikles på, og at det kun virker på ældre versioner af Silverlight.
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Og det kan ikke afspille kopibeskytet video som dem på tv2 sputnik eller netflix...