Project Sputnik

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
ehoxha
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30. nov 2007, 09:14

Project Sputnik

Indlæg af ehoxha »

Project Sputnik

Rygterne siger at Microsoft køber Dell hvad tror i der så sker med Dells Project Sputnik med Microsoft ved roret?
pollute
Indlæg: 215
Tilmeldt: 29. okt 2009, 14:40
IRC nickname: pollute
Geografisk sted: Århus

Re: Project Sputnik

Indlæg af pollute »

ehoxha skrev:Project Sputnik

Rygterne siger at Microsoft køber Dell hvad tror i der så sker med Dells Project Sputnik med Microsoft ved roret?


Jeg troede de lånte Dell penge, så de kan komme af aktie markedet. Det kan selvfølgelig vise sig at dette er en måde at købe Dell på.
Min computer er en Acer Predator G3610
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Project Sputnik

Indlæg af lath »

pollute skrev:
ehoxha skrev:Project Sputnik

Rygterne siger at Microsoft køber Dell hvad tror i der så sker med Dells Project Sputnik med Microsoft ved roret?


Jeg troede de lånte Dell penge, så de kan komme af aktie markedet. Det kan selvfølgelig vise sig at dette er en måde at købe Dell på.


Er det ikke nærmere Michael Dell (stifteren af Dell Inc.), der har aktiemajoriteten og derfor købte de andre aktionærer ud?

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
pollute
Indlæg: 215
Tilmeldt: 29. okt 2009, 14:40
IRC nickname: pollute
Geografisk sted: Århus

Re: Project Sputnik

Indlæg af pollute »

Ikke det jeg så her var der forhandlinger i gang mellem Dells chef, Microsoft og invisteringsfirmaet Silver Lake partners, om at gøre Dell Privat ejet igen.
Min computer er en Acer Predator G3610