Hej
Der sker jo meget i bank-verden og i den forbindelse vil jeg høre om nogen har dårlige/gode erfaringer med Arbejdernes Landsbank's netbank, jeg har fortiden Danske Bank.
Jeg har Ubuntu 12.04, Firefox og Chromium -browser på maskinen.
Arbejdernes Landsbank ~Netbank ~
-
Arbejdernes Landsbank ~Netbank ~
Med venlig hilsen
Uffe
Uffe
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Arbejdernes Landsbank ~Netbank ~
Hej Uffe,
Jeg har ikke selv AL, men det har min bror. Da hans maskine gik død midt i en opgradering, ordnede jeg midlertidigt hans bankforretninger på min computer. Der var ingen problemer med at logge på AL, og funktionerne virkede. Men deres opbygning synes jeg er ulogisk og bøvlet i forhold til min egen netbank.
Jeg har ikke selv AL, men det har min bror. Da hans maskine gik død midt i en opgradering, ordnede jeg midlertidigt hans bankforretninger på min computer. Der var ingen problemer med at logge på AL, og funktionerne virkede. Men deres opbygning synes jeg er ulogisk og bøvlet i forhold til min egen netbank.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- Geografisk sted: Smørum
Re: Arbejdernes Landsbank ~Netbank ~
Men ellers hent og installer "icedtea 7" i synaptic .
Så kører log-in i de fleste banker og E-boks.
Så kører log-in i de fleste banker og E-boks.
Rigtige mænd tager ikke backup.