Hejsa. -Kom til at tænkte på:
Al den snak som har været om det meget farlige hul i Sun's Java , påvirker det også IceTea jre'en, a la de sikkerheds brister der er i Sun's Java, er de også i IceTea javaen?
Så at der kom en update til IceTea i dag.
Thanks
Java "hullet"
-
- IRC nickname: mote
- Geografisk sted: Århus
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Java "hullet"
Der er 2 sikkerhedshuller, den der var meget omtalt i sidste uge blev i søndags repareret ved at Oracle udgav JRE 7 u11.
Mindre end 24 timer efter udgivelsen af JRE 7 u 11 var der et nyt 0 dags sikkerhedshul - og det er ikke rettet, endnu.
Kig også i min tråd om java sikkerhedshullerne, jeg opdaterer når der er noget nyt.
/Lars
Mindre end 24 timer efter udgivelsen af JRE 7 u 11 var der et nyt 0 dags sikkerhedshul - og det er ikke rettet, endnu.
Kig også i min tråd om java sikkerhedshullerne, jeg opdaterer når der er noget nyt.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Der er ikke nødvendigvis de samme sikkerhedshuller i de 2, men der har været indikationer af at de var tilfældet denne gang.
-
- IRC nickname: mote
- Geografisk sted: Århus
Tak for svarene.