wangerin skrev:kfj1972 skrev:Er der ikke mulighed for at automatisere en del af "marketingen" ved hjælp af RSS eller lignende?
Hvad er det du gerne vil automatisere?
Artilker kan hentes ud via et rss-feed.
Kalenderen ligger på google, og kan puttes ind i det eget kalende-program, telefon eller hvor du plejer at holde styr på dine aftaler. ( Vi er en del som bruger det i det sønderjyske
)
Hvad mangler du?
@wangerin
Det han tænker på er nok oplysninger fra kalenderen, artikler etc. automatisk kan kopieres fra hvor de nu er til Facebook, google+, Twitter og hvad har vi af en eller flere bots (autonome programmer).
Dermed er der ikke nogen der manuelt skal indsætte en oplysning de forskellige steder. Der skal kun skrives et sted, og så bliver det ellers automatisk kopieret af en bot til de andre sociale medier.
Jeg ved ikke med dig, men jeg bruger automatisering hvor jeg kan slippe af sted med det.
Min filosofi er at ved trivielt og/eller ensformigt arbejde skal computere arbejde for mig - ikke at jeg skal arbejde for computere.
@alle:
Jeg ved at der findes software der automatisk kan kopiere oplysninger fra et socialt medie til alle de andre sociale medier (de største af dem).
Advarsel: Til de/dem, der går i gang med det, så pas på uendelige løkker i mellem de sociale medier. De/dem der skal lave det kan pm'e mig eller skrive her i tråden for en nærmere forklaring.
Om bots & sociale medier: de gode, de onde, og de rigtig onde:
Rise of the autobots:
http://www.slideshare.net/agent0x0/rise-of-the-autobots-into-the-underground-of-social-network-botsHer noget om hvordan bots der går ind i din privatliv genkender mønstre om dig:
http://www.slideshare.net/zeroinfluencer/from-opinion-to-identity-social-media-bots#btnNextNå det var et sidespor, men bots idag kan meget, som i ikan se, og vores er et meget fredeligt videregivning af oplysning fra et andet socialt medie uanset om det er relevant for en person eller ej.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og
indlejede systemer, hvor indlejrede systemer
er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags