java/netbankbøvl deluxe.....hjælp bitte!!!!!!

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
pyruz

Indlæg af pyruz »

og nu virker min netbank......fy for den lede det er nice........

ddv....you are the man........rock on dude.........

det var fanme lækkert jeg skylder en kæmpe tak både for hjælpen og tolmodighed........merci
ddv

Indlæg af ddv »

Sorry det tog så lang tid, skulle have tænkt på den løsning lidt før, men håber du er glad nu.

Vil til at spise min aftensmad nu :)
pyruz

Indlæg af pyruz »

glad?.......er du sindsyg?......jeg er ovenud lykkelig fordi vi fik det til at virke må indrømme jeg begyndte at tvivle meget men at det tog noget tid det er ok jeg aner jo ingenting det jeg er mest intresseret i var bare at få det til at køre men kan ikke helt forstå hvorfor det skal være så besværligt.....er dette normalt?
ddv

Indlæg af ddv »

nej overhovedet ikke, tror det var fordi, du havde installeret alle mulige java pakker i forvejen.
Normalt, når man har lavet en frisk installation af Ubuntu, skal man bare installere pakken "ubuntu restricted extras", der findes i Tilføj/Fjern. Så skulle plugins og alt blive installeret.

Samtidig havde jeg glemt, at der er forskel på at vælge java version for systemet og java for firefox, de kan godt kører forskellige versioner. Derfor den lidt besværlige om vej. Plus det er lidt svært at hjælpe nogen gange når man ikke sidder ved computeren.