Generel fejl
-
Generel fejl
Da jeg igår aftes ville logge ind på Forum kom jeg i problemer, for jeg fik følgende skærmbillede:
-
Re: Generel fejl
jeg er lidt uerfaren ,så jeg fik trykket på en forkert knap
Først troede jeg at jeg overhovedet ikke kunne komme ind, men da jeg rodede lidt med tingene fandt jeg ud af , at hvis jeg klikker på gå en side tilbage bliver jeg logget ind, hvad er der sket og hvordan udbedres det?
Med venlig hilsen
henrikh
,Først troede jeg at jeg overhovedet ikke kunne komme ind, men da jeg rodede lidt med tingene fandt jeg ud af , at hvis jeg klikker på gå en side tilbage bliver jeg logget ind, hvad er der sket og hvordan udbedres det?
Med venlig hilsen
henrikh
-
Den lange tavshed i dene tråd kan kun udlægges som "vi ved ikke, hvad der kan og skal gøres".
Jeg har selvfølgelig rodet rundt på nettet , og har i den forbindelse fundet ud af at andre (windows-brugere), der har det samme problem heller ikke har kunnet få deres løst.
Fejlen er dog ikke mere generel end at den udelukkende berører mit log ind hos ubuntu!
I min filemanager har jeg fundet et ikon markeret med et tandhjul der kalder sig avg_avct_stb_all_2012_1796_cm10.exe, og hvis indhold jeg har taget et par screenshots af:
Kan disse filer have noget med problemet at gøre, og kan jeg bare slette dem?
Umiddelbart relaterer nogle af dem til windows og andre er ukendte!
Med venlig hilsen
henrikh
Jeg har selvfølgelig rodet rundt på nettet , og har i den forbindelse fundet ud af at andre (windows-brugere), der har det samme problem heller ikke har kunnet få deres løst.
Fejlen er dog ikke mere generel end at den udelukkende berører mit log ind hos ubuntu!
I min filemanager har jeg fundet et ikon markeret med et tandhjul der kalder sig avg_avct_stb_all_2012_1796_cm10.exe, og hvis indhold jeg har taget et par screenshots af:
Kan disse filer have noget med problemet at gøre, og kan jeg bare slette dem?
Umiddelbart relaterer nogle af dem til windows og andre er ukendte!
Med venlig hilsen
henrikh
-
- IRC nickname: How to be me
kan dette hjælpe?
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16579
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16579
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
De SQL-fejl må i leve med lidt endnu. Vi er ved at skifte til en VPS, så det bliver snart løst.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har forsket lidt for at finde ud af noget om den .exe-fil du nævner
http://systemexplorer.net/file-database/file/avg_avct_stb_all_2012_1796_cm10-exe/10151720
Der er ikke rigtigt nogen, som ved, hvad den fil er, eller hvad den gør. Den er ikke digitalt signeret, så derfor må det være nogenlunde sikkert at slette de filer du lister. Naturligvis med stor forsigtighed.
Desværre er dine screenshots alt for utydelige til at det lader sig gøre at efterforske hver enkelt fil. Det kunne da være spændende at se, hvad vi har at gøre med her.
http://systemexplorer.net/file-database/file/avg_avct_stb_all_2012_1796_cm10-exe/10151720
Der er ikke rigtigt nogen, som ved, hvad den fil er, eller hvad den gør. Den er ikke digitalt signeret, så derfor må det være nogenlunde sikkert at slette de filer du lister. Naturligvis med stor forsigtighed.
Desværre er dine screenshots alt for utydelige til at det lader sig gøre at efterforske hver enkelt fil. Det kunne da være spændende at se, hvad vi har at gøre med her.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
-
- Geografisk sted: Rudkøbing
Det er installationsdownloader-fil til avg antivirus 2012
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.
Manjaro på hjemmerullet pc.
-
Jeg har slettet filerne dom værende ubetydelige, dog vil de ligge i papirkurven lidt endnu, og betagter hermed alle mine spørgsmål som værende løst med pænt tak for hjælpen, idet jeg bemærker, at jeg ved, at jeg er et fjols til IT.
Jeg kunne blot ikke genkende problemet fra tråden "ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt", og troede derfor, at Mange hilsener
henrikh
Jeg kunne blot ikke genkende problemet fra tråden "ubuntudanmark.dk åbner mærkeligt", og troede derfor, at Mange hilsener
henrikh