Musen "fryser"

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
skalling

Musen "fryser"

Indlæg af skalling »

Jeg bruger ubuntu 12.04, men har det problem, at musen sådan ca. hver 5-10 minut bliver til en knyttet hånd, og så er der ikke mere noget jeg kan gøre. Den bliver fuldstændig inaktiv, og den eneste mulighed er at genstarte. Det er lidt irrriterende for det vil jo ske en del gange i surfe session.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Musen "fryser"

Indlæg af lath »

skalling skrev:Jeg bruger ubuntu 12.04, men har det problem, at musen sådan ca. hver 5-10 minut bliver til en knyttet hånd, og så er der ikke mere noget jeg kan gøre. Den bliver fuldstændig inaktiv, og den eneste mulighed er at genstarte. Det er lidt irrriterende for det vil jo ske en del gange i surfe session.

Trådløs mus der er ved at løbe tør for strøm, så der dermed opstår fejl i hardwaren på grund af for lav spænding fra musens batterier?

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
skalling

Indlæg af skalling »

Ja, det var en mulighed, men jeg har prøvet både at skifte mus og batteri, og på det sidste har jeg checket spæmdingen
skalling

Indlæg af skalling »

Tak. Du havde ret. Tak for hjælpen