Hej,
Jeg søger hjælp til et lille problem jeg har med Pytrainer. Jeg downloader data fra min Garmin Forerunner 305 til Pytrainer med funktionen "Import from Garmin GPS device (via garmintools)". Det fungerer fint med alle data, med undtagelse af cadancen, den bliver tilsyneladende slet ikke importeret. Er der en der ved hvordan jeg får den til det?
Jeg anvender Ubuntu 12.04 og Pytrainer 1.9.2
Med venlig hilsen
Morten
Pytrainer, cadance
-
- IRC nickname: Mfogh
- Geografisk sted: Middelfart
-
Re: Pytrainer, cadance
Jeg har endnu ikke fundet en løsning, men jeg har fundet frem til lidt flere oplysninger der måske kan hjælpe.
- Jeg har været ude at løbe en tur den 16-05-2012.
- Når jeg overfører turens data fra min GPS til Pytrainer dannes der en fil der hedder 20120515T195611.gmn. I denne fil findes data vedrørende Kadencen.
- Der bliver også dannet en fil der hedder 20120515T195611.dump, her findes oplysningerne om kadencen også.
- En tredje fil der dannes hedder 282.gpx. I denne fil findes oplysningerne om kadencen så ikke mere.
Er nogen der kan udlede noget brugbart af de oplysninger?
Med venlig hilsen
Morten
- Jeg har været ude at løbe en tur den 16-05-2012.
- Når jeg overfører turens data fra min GPS til Pytrainer dannes der en fil der hedder 20120515T195611.gmn. I denne fil findes data vedrørende Kadencen.
- Der bliver også dannet en fil der hedder 20120515T195611.dump, her findes oplysningerne om kadencen også.
- En tredje fil der dannes hedder 282.gpx. I denne fil findes oplysningerne om kadencen så ikke mere.
Er nogen der kan udlede noget brugbart af de oplysninger?
Med venlig hilsen
Morten
-
Re: Pytrainer, cadance
Hej,
Er der andre brugere af Pytrainer her på forum, og er der nogen der har fået det til at fungere med overførsel af kadence eller rpm fra gps'en?
Med venlig hilsen
Morten Fogh
Er der andre brugere af Pytrainer her på forum, og er der nogen der har fået det til at fungere med overførsel af kadence eller rpm fra gps'en?
Med venlig hilsen
Morten Fogh