Hej Gutter og gutinder... Nu er jeg endeligt komme igang med ubuntu efter noget tids tænken da jeg havde læst en artikel om det på nettet.
Jeg må klappe i mine hænder og sige det ser virkelig godt ud det hele.. MEN ( så venner nu kommer problemet) Jeg vil gerne have amsn indstalleret så jeg er gået op i add/ramove application og søgt efter det... det er også rundt det men når jeg sætter hat i det kommer der en box op og skriver the list of applications is not availabe. og at man skal trykke på reload og der skal være internet på maskinen.. og det er der også trykker jeg på refresh. så siger den at den downloader noget der fra... og jeg tænker wee jeg kan da lidt men nej. tro om jesper...
der sker ikke rigtig noget? jeg kan intet finde nogle steder? nogle som kan hjælpe mig med at komme igang? Prøvede også at hente java for at komme ind på den web irc i har for at se det møde an i ville holde men så langt kom jeg ikke da den ikke ville hente noget som helst...
Hilsner Jesper/
Nybegynder med ubuntu.
-
Nybegynder med ubuntu.
sorry alle sammen... Jeg fandt ud af det nu... undskyld mit indlæg...
MvH Jesper/
MvH Jesper/
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Nybegynder med ubuntu.
Velkommen, og tillykke.
Det er god kotyme at poste sin løsning, når den er fundet - i tilfælde af at andre har samme problem derude.
Det er god kotyme at poste sin løsning, når den er fundet - i tilfælde af at andre har samme problem derude.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
Nybegynder med ubuntu.
hejsa
Jamen så må jeg hellere skrive min løsning... den er sørme let...
Jeg gik bare ind på denne rigtig gode guide: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=1776 der står alt godt.
/Jesper
Jamen så må jeg hellere skrive min løsning... den er sørme let...
Jeg gik bare ind på denne rigtig gode guide: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=1776 der står alt godt.
/Jesper