Kære dansk-gruppe
Måske det følgende mest henvender sig til Keld, men under alle omstændigheder, vedrører det nok hele dansk-gruppen.
Ovre på ubuntu-forummet blev jeg i søndags valgt ind i den bagvedliggende forening som supplant, og vores første opgave bliver at bringe kassebeholdningen lidt ned, og hvad bedre måde at gøre det på, end ved at donere lokalt?
Jeg skal slet og ret indrømme, at jeg aner intet om, hvilken slags udgifter dansk-gruppen har, men så vidt jeg kan gennemskue, så er det vel kun til http://www.dansk-gruppen.dk og det der ligger bagved? Hvad jeg tænker er, at ubuntu-foreningen kunne bidrage til den drift, igennem en engangs-donation.
Jeg syntes at huske at forplejning også blev nævnt som et forslag, men for at være helt ærlig, så bryder jeg mig ikke særlig meget om det forslag. Ikke fordi jeg syntes det er dårligt, men det er let at forstille sig, at nogen får ondt i røven over at ubuntu-foreningen bruger sine penge på den måde.
Hvis der andre forslag, både til dansk-gruppen eller andre projekter, så hører jeg det meget gerne. Beløbet der kan doneres er i omegnen af 1000-2000 kr, og vi tager beslutningen i løbet af den kommende weekend, så hvis det overhovedet er muligt, ville vi gerne vide hvordan landet ligger inden da.
Det letteste er nok, at jeg videresender eventuelle svar, som måtte komme til resten af bestyrelsen, men ellers kan den kontaktes direkte på
bestyrelse@ubuntudanmark.dk
Med venlig hilsen
Nicky
Eventuelle svar og videre kommunikation, skriver jeg ind løbende