Touch 'klik' går død
-
Touch 'klik' går død
Hej - jeg er ny herinde men tænkte i måske var de rette til at hjælpe mig. Jeg skulle lave et xbmc mediecentrers til min svoger. Jeg startede med xbmc live som bygger på ubuntu 10.04 - og derved ingen touch support. Jeg har derfor nu valgt at installere ubuntu 12.04 og så xbmc ovenpå. Det har givet en del problemer men med guides ser det nu ud til jeg har løst de fleste! Desværre virker det til touch delen er noget umoden. Når jeg én gang har klikket på noget er det som om "musens knap" sætter sig fast. Jeg kan ikke aktivere mere med musen (jeg kan godt bevæge markøren), og den påvirker samtidig også andre muse der sidder koblet til. Jeg kan kun løse det ved at åbne terminal med tastaturgenveje og så skrive sudo reboot. Er der nogen der har nogle forslag?
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Touch 'klik' går død
Hej og velkommen i forum
Du skal være opmærksom på at 12.04 kun er i alpha 2 stadie og derfor ikke færdigudviklet. Måske er det det der giver problemet.
Du skal være opmærksom på at 12.04 kun er i alpha 2 stadie og derfor ikke færdigudviklet. Måske er det det der giver problemet.
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10